آشنایی با تیم طراحی سایت ماهر جهت طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت یکی از اقدامات مهم در کسب و کارهای امروزی است. به همین جهت شرکت های متعددی در زمینه طراحی وب سایت و ساخت آن فعالیت می کنند.
تصویر آشنایی با تیم طراحی سایت ماهر جهت طراحی فروشگاه اینترنتی

به گزارش سایت خبری پرسون، طراحی سایت یکی از اقدامات مهم در کسب و کارهای امروزی است. به همین جهت شرکت های متعددی در زمینه طراحی وب سایت و ساخت آن فعالیت می کنند. تیم طراحی سایت ماهر و باتجربه برخی از این مراکز با طراحی فروشگاه اینترنتی و وب سایت های دیگر مشتریان فراوانی دارند. ساخت سایت با وردپرس و سایر پلتفرم ها، با کیفیت مناسبی توسط گروه طراحان وب این شرکت ها انجام می گیرد. به دلیل اهمیت ویژه ای که ساخت وب در کسب درآمد مشاغل امروزی دارد قصد داریم در مطلب حاضر به این موضوع بپردازیم.

ساخت سایت با وردپرس

آشنایی با ویژگی های تیم طراحی سایت باتجربه

تیم طراحی سایت باتجربه با سایر طراحان تفاوت دارند. این افراد با مهارت و دانش خود به ساخت وب سایت ها اقدام کرده و در تمام مراحل طراحی به جزئیات دقت می کنند. در ادامه به برخی از ویژگی های تیم طراحی ماهر وب سایت می پردازیم.

برخورداری از دانش بالا در زمینه ساخت وب و نگهداری از آن

یک طراح خوب سایت از دانش و تکنیک لازم برخوردار است. این افراد ماهر باید توانایی برطرف کردن مشکلات ساخت وب را داشته باشند و پاسخ آنها را بدانند. این طراحان در مورد بهینه سازی وب و سئوی آن نیز اطلاعات کافی دارند.

1- داشتن نمونه کارهای متعدد

داشتن نمونه کارهای متعدد و متنوع می تواند نشانگر یک طراح خوب باشد. (البته در برخی موارد طراحان وب تازه کار از کیفیت خوبی برخوردارند و انگیزه زیادی برای تحویل یک وب مناسب نشان می دهند؛ اما استخدام یک طراح تازه کار ریسک پذیری زیادی برای کسب و کار شما محسوب می شود.) برای تست نمونه کارها لینک سایت های نمونه را بررسی کرده و سبک کاری آنها را مشاهده کنید.

2- ارائه توضیح فن آوری های طراحی سایت با زبان ساده

تیم طراحی سایت خوب می تواند به راحتی فرایند طراحی وب و فن آوری های آن را به زبان ساده برای شما بیان کند؛ زیرا اغلب مشتریان اصطلاحات پیچیده را درک نمی کنند. اگر تیم طراحی نتواند مفاهیم و اصطلاحات را به درستی به شما منتقل کند، توانایی انتقال هدف کسب و کار شما از طریق سایت را نیز ندارد.

3- برخورداری از دانش کامل در مورد فن آوری های وب

تیم طراحی سایت باتجربه و کاربلد باید نسبت به ابزارهای طراحی وب اطلاعات کاملی داشته باشد. افراد این تیم ها اغلب در سمینارها، وبینارها و انجمن ها شرکت می کنند و علم خود را به روز می کنند. مهارت های این متخصصین به طور پیوسته در حال پیشرفت و ارتقا است.

4- انعطف پذیری بالا در زمینه امور طراحی سایت

تیم طراحی سایت حرفه ای از انعطاف پذیری بالایی نسبت به تغییر دامنه و سایر موارد پروژه ساخت وب دارد؛ چرا که کدهای سایت اغلب قابل پیش بینی نیستند و در برخی موارد نیاز به تغییر دارند.

5- متعهد بودن به زمان تحویل کار

تیم طراحی خوب سایت در ابتدای کار زمانی برای تحویل پروژه به مشتری مشخص می کند. این گروه باید تمام مراحل ساخت وب را در نظر گرفته و بر اساس آن زمان تحویل را تعیین کند. مشتری با دیر تحویل دادن کار نسبت به تخصص تیم نا امید می شود.

6- ارائه پشتیبانی و نگهداری مناسب از وب

یک متخصص طراح سایت در مورد پشتیبانی و نگهداری وب نیز به مشتری یاری می رساند. اغلب سایت ها در هنگام بهره برداری دچار مشکلات متعددی می شود و اگر پشتیبانی افراد ماهر و متخصص از آن صورت نگیرد استفاده از سایت امکان پذیر نیست.

طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی فروشگاه اینترنتی با سایر سایت ها اندکی متفاوت است. این سایت ها باید ویژگی هایی کاربر پسند و جذاب داشته باشند تا موجب افزایش درآمد و مشتری شوند. در این بخش به برخی از ویژگی های این سایت های فروشگاهی می پردازیم.

  • یک سایت فروشگاهی باید از ظاهری جذاب و مشتری پسند برخوردار باشد. کاربران در هنگام ورود به فروشگاه مجازی شما با ظاهر آن مواجه می شوند و مورد پسند بودن آن کاربر را به مشتری دائمی و وفادار تبدیل می کند. لوگوی جذاب نیز موجب جلب مشتری می شود؛ زیرا بسیاری از سایت های کلاهبرداری جهت لوگوی سایت هزینه ای نمی کنند و در نتیجه ظاهر جالب و مرتبطی ندارند.

  • طراحی تکنیکال و باسرعت بالا یکی از مهمترین ویژگی های یک سایت فروشگاه اینترنتی خوب است؛ زیرا یکی از بدترین تجربه ها در هنگام خرید آنلاین مربوط به زمانی است که به دلیل سرعت کم سایت، کالا ناموجود شده ی تخفیف آن برداشته می شود. اختلال در فرایند خرید آنلاین نیز یکی دیگر از تجربیات ناخوشایند است.

  • سایت فروشگاهی حرفه ای دارای سئوی قدرتمند و خوبی است. اگر سئوی فروشگاه آنلاین شما حرفه ای نباشد مشتریان جهت خرید کالا به سراغ سایت های دیگر می روند. سئوی وب به دو نوع تکنیکال و فنی تقسیم می شود که نوع فنی آن مربوط به طراحی فنی سایت بوده و سئوی تکنیکال به محتوای بارگذاری شده مرتبط است.

  • بهره مندی از امکانات لازم برای مشتریان یکی دیگر از ویژگی های طراحی فروشگاه اینترنتی است. برخی از این امکانات عبارتند از: ذخیره سازی موارد ثبت سفارش، واریز هزینه و رزرو خرید کالا.

تیم طراحی سایت

اگر برای ساخت وب خود به دنبال یک تیم طراحی سایت حرفه ای هستید به ایران سایت مراجعه کنید. این شرکت تخصصی طراحی سایت با بیش از بیست سال سابقه در این حوزه نمونه کارهای مختلفی ارائه داده است. مجموعه ایران سایت از دانش متخصصین باتجربه ای جهت ارائه پروژه های خود استفاده می کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه و سفارش پروژه به آدرس اینترنتی iransite.com مراجعه کنید.

414468