سایه سنگین رژیم اشغالگر صهیونیست بر سر تنها بیمارستان غزه

با ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست و کمبود امکانات درمانی بیمارستان شهدای الاقصی؛ تنها بیمارستان در نوار غزه، با انبوهی از شهدا و زخمی‌ها روبروست و اوضاع بسیار وخیمی دارد.

تصویر سایه سنگین رژیم اشغالگر صهیونیست بر سر تنها بیمارستان غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، با ادامه جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست و کمبود امکانات درمانی و از کار افتادن بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در نوار غزه، بیمارستان شهدای الاقصی با انبوهی از شهدا و زخمی‌ها روبروست و اوضاع بسیار وخیمی دارد.

به دنبال ادامه تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حمایت‌های مطلق و بی حد و حصر آمریکا از نسل کشی شهروندان تحت محاصره در نوار غزه و به دنبال از کار افتادن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح با انبوهی از زخمی‌ها روبروست که در نتیجه حملات وحشیانه به مناطق مرکزی نوار غزه به این بیمارستان منتقل شده اند.

جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد. هم اکنون در بیمارستان شهدای الاقصی هستیم. به سبب حملات مداوم و شدید رژیم اشغالگر به مناطق مرکزی نوار غزه از جمله اردوگاه النصیرات و المغازی تعداد زیادی از شهدا و زخمی‌ها پی در پی به این بیمارستان منتقل می‌شوند. ساعتی پیش تعدادی از شهروندان در اردوگاه النصیرات هدف قرار گرفتند. به سبب حجم بالای مراجعه کنندگان به بیمارستان، تعداد زیادی از بیماران و زخمی‌ها روی زمین بستری شده اند. امکانات درمانی بیمارستان به شدت در حال اتمام است.

یک شهروند زخمی‌ فلسطینی گفت بر اثر انفجار، از ناحیه صورت و دست راست زخمی شدم. تعدادی ترکش به دست و پای من اصابت کرده است. خدا را شکر.

با توجه به فروپاشی بخش بهداشت و درمان در نوار غزه، اوضاع بیمارستان شهدای الاقصی بسیار وخیم است. این بیمارستان تنها بیمارستانی است که با کمترین ظرفیت همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و این در حالیست که با کمبود شدید تجهیزات و لوازم پزشکی روبروست ولی با این حال در حد توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این در حالی است که با توجه به ادامه جنایات رژیم اشغالگر انتقال پی در پی شهدا و زخمی‌ها به این بیمارستان همچنان ادامه دارد. همانطور که می‌بینید اوضاع داخل بیمارستان بسیار وخیم است و زخمی‌ها روی زمین بستری شده اند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

680181