واکنش گزارشگر سازمان ملل به جنایات رژیم صهیونیستی

فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر سازمان ملل درباره فلسطین با تاکید بر این موضوع که نسل کشی در غزه بدون فشار خارجی پایان نخواهد یافت، اعمال تحریم‌هایی را علیه تل آویو خواستار شد.

تصویر واکنش گزارشگر سازمان ملل به جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر سازمان ملل متحد درباره فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد: «وحشیگری اسرائیل در غزه و تحقیر قوانین بین المللی از سوی آن غیرقابل قبول است».

گزارشگر سازمان ملل با تاکید بر این مطلب که «نسل کشی در غزه بدون فشار خارجی پایان نخواهد یافت»، اعمال تحریم‌هایی را علیه تل آویو خواستار شد. وی همچنین خاطرنشان کرد بمباران‌های اسرائیل یک اردوگاه آوارگان را در شهر رفح هدف گرفت و این اقدام «چالشی آشکار برای نظم و قانون بین المللی» ایجاد کرده است.

فرانچسکا آلبانیز در فضای مجازی نوشت: «بار دیگر وحشتی بیشتر در غزه به بار آمد. نیرو‌های اشغالگر اسرائیل یک اردوگاه آوارگان فلسطینی را در رفح بمباران کردند که آتش سوزی در چادر‌های پلاستیکی را موجب شد و اشخاص به طور مصیبت باری زنده زنده در آتش سوختند.» وی افزود: «این وحشیگری و همچنین نقض آشکار نظم و قانون بین المللی، پذیرفتنی نیست».

این گزارشگر سازمان ملل هشدار داد: «نسل کشی در غزه بدون فشار خارجی پایان نخواهد یافت». وی ادامه اداد: «اسرائیل باید تحریم و در برابر مراجع قضایی مسئول این اقدامات قلمداد شود. همچنین قرارداد‌های اقتصادی، مشارکت‌ها و سرمایه گذاری‌ها و همین طور شرکت اسرائیل در مجمع‌های بین المللی باید به حال تعلیق درآید».

منبع: خبرگزاری صداوسیما

680193