توزیع ۹۶ تن گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری در استان قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای خردادماه تاکنون ۹۶ تن گوشت قرمز گرم گوساله تنظیم بازاری در استان توزیع شده است.
تصویر توزیع ۹۶ تن گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری در استان قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین؛ جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: این طرح با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام با سازمان جهاد کشاورزی و با هدف حمایت از مصرف کنندگان خانوار با قیمت تنظیم بازار در سطح استان آغاز شده که با توجه به استقبال خوب مصرف کنندگان این طرح تا اطلاع ثانوی تداوم دارد.

وی اظهار داشت: گوشت قرمز گوساله گرم تنظیم بازاری از طریق فروشگاههای زنجیره ای استان، تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری و روستایی و همچنین کاسبان امین استان از طریق معرفی کمیته تنظیم بازار شهرستانها توزیع می شود.

زمانی یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم گوشت ران و سردست برای مصرف کننده ۲۹۹ هزار تومان، گوشت مخلوط هر کیلوگرم ۲۸۵ هزار تومان و گوشت چرخکرده ۲۷۵ هزار تومان تعیین شده که بصورت بسته بندی بشقابی یک و دو کیلوگرمی برای شهروندان عرضه می شود.

وی تاکید کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، تعادل بخشی قیمت گوشت در سطح بازار و رفاه حال شهروندان اجرا شده و شهروندان استان می توانند در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

693183