ادعای تازه ترامپ درباره ارزهای دیجیتال!/ بیت‌کوین در یک قدمی 69هزار دلار

دونالد ترامپ متعهد شده در صورت انتخاب مجدد ‌به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا از صنعت رو به رشد ارزهای دیجیتال حمایت کند و این مورد نشان‌دهنده تغییر احتمالی در سیاست ارزهای دیجیتال ایالات‌متحده خواهد بود.
تصویر ادعای تازه ترامپ درباره ارزهای دیجیتال!/ بیت‌کوین در یک قدمی 69هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، برنامه‌های خود را برای حمایت از شرکت‌های ارزهای دیجیتال تشریح کرده است. این حرکت در بحبوحه نگرانی‌ها مبنی بر تغییر شرکت‌های نوآور در بخش ارزهای دیجیتال به دلیل قوانین نامطلوب صورت می‌گیرد بنابراین تعهد ترامپ به ایجاد محیط مساعد برای کسب‌وکارهای ارز دیجیتال می‌تواند تغییر قابل توجهی در سیاست ایالات‌متحده باشد.

ترامپ تاکید کرد که حمایت او فراتر از شرکت‌های منفرد و به کل صنعت کریپتو گسترش می‌یابد. او این بخش را «صنعتی جدید و رو به رشد» توصیف کرد، اصطلاحی که نشان دهنده درک عمیق پتانسیل آن است. این تایید می‌تواند سرمایه‌گذاری‌ها و نوآوری‌های بیشتری را در بازار کریپتو ایالات‌متحده تشویق کند.

با در نظر گرفتن چشم‌انداز نظارتی فعلی، به نظر می رسد دولت بایدن در حال انجام تغییرات قابل توجهی است. علیرغم انتظارات اولیه مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا احتمالا برنامه‌های صندوق قابل معامله در بورس اتریوم را نمی‌پذیرد، به تازگی این تنظیم‌کننده هشت پیشنهاد مختلف را تایید کرده است. این حرکت غیرمنتظره توسط بسیاری از تحلیلگران به‌عنوان تصمیم سیاسی استراتژیک تعبیر شده است که اهمیت فزاینده ارز دیجیتال در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده ایالات‌متحده را برجسته می‌کند.

به نقل از کوین، حمایت مجدد دونالد ترامپ از صنعت ارزهای دیجیتال، همراه با محورهای نظارتی اخیر دولت بایدن، بر نقش فزاینده دارایی‌های دیجیتال در سیاست ایالات‌متحده تاکید می‌کند. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، موضع هر نامزد در مورد ارزهای دیجیتال می‌تواند به عامل تعیین‌کننده برای بسیاری از رای‌دهندگان تبدیل شود. این چشم‌انداز در حال تحول نشان می‌دهد که آینده ارزهای دیجیتال در ایالات‌متحده توسط تحولات سیاسی و نظارتی شکل خواهد گرفت.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۳۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۹۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۶ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۶.۳۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۴ میلیارد دلار است که ۱۰.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۸.۰۵ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۸:۱۱ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۸ هزار و ۹۶۴.۷۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۷۵۱.۴۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۲۱ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۴ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۶۰۲.۱۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۳ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۶۵.۲۴دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۹ درصد کاهش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۳۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۳.۱۲ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۷۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۴۳ درصد افزایش

۹ - تون کوین

قیمت: ۶.۴۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۲ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۴۵۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۶۲ درصد کاهش

منبع: ایسنا

679990