جهش ۶۰ درصدی نات‌کوین در یک روز! علت صعود قیمت NOT چیست؟

قیمت ارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) روز گذشته عملکرد درخشانی داشت و نزدیک به ۶۰ درصد افزایش یافت.
تصویر جهش ۶۰ درصدی نات‌کوین در یک روز! علت صعود قیمت NOT چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، طی این صعود، قیمت توکن NOT از ۰.۰۰۵۰ دلار به ۰.۰۰۸۳ جهش کرد، اما پس از ثبت این سقف اندکی کاهش یافت. در زمان نگارش این خبر، نات‌کوین با قیمت ۰.۰۰۷۹ دلار معامله می‌شود.

notcoin-price-skyrockets-by-60-whats-the-driving-force-behind-it

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، حجم معاملات ۲۴ ساعته نات‌کوین نیز افزایش خیره‌کننده ۴۶۷ درصدی داشته و از مرز ۱ میلیارد دلار گذشته است.

این جهش خیره‌کننده از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران خرد حکایت دارد و به دلیل هیجانات اخیر پیرامون توکن NOT ایجاد شده است. علاوه بر این، نسبت حجم معاملات به ارزش بازار ۱۳۴.۴ درصد است که نوسانات شدید این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

پس از ایردراپ اخیر، شاخص‌های مربوط به احساسات اجتماعی برای نات‌کوین افزایش یافت و در پی جهش اخیر قیمت، این توکن بار دیگر در صدر خبرها قرار گرفت. در همین راستا، پلتفرم کوین‌گکو اعلام کرده که نات‌کوین پس از پپه (PEPE)، دومین ارز دیجیتال مورد علاقه کاربران بین ۱۸ تا ۲۴ می‌ بوده است.

اخیراً، تیم پروژه نات کوین مقایسه‌ای را بین این ارز دیجیتال و بیت ‌کوین انجام داده و یک نظرسنجی برگزار کرده است. طی این نظرسنجی که ۲۹۷۱۱ نفر شرکت‌کننده داشت، ۸۶.۲ درصد از افراد اعلام کردند که با توجه به موجودی محدود، عرضه گسترده و قیمت ارزان، توکن NOT را به بیت کوین ترجیح می‌دهند.

ادغام نات‌کوین در اکوسیستم تن (TON) نیز یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و رشد آن بوده است. اکوسیستم تن که در ابتدا توسط تلگرام توسعه داده شد، به دلیل مقیاس‌پذیری، امنیت و کارایی بالای خود شناخته می‌شود و از طیف گسترده‌ای از تراکنش‌ها و برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند.

منبع: رمزارز نیوز

680303