نگاهی به عملکرد روزانه بازار؛ پرسودترین و پرضررترین رمزارزها کدامند؟

در ۲۴ ساعت گذشته، ارزهای دیجیتال بازار عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند.
تصویر نگاهی به عملکرد روزانه بازار؛ پرسودترین و پرضررترین رمزارزها کدامند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) نزدیک به سطوح روز قبل باقی مانده است. آلت‌کوین‌هایی مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و دوج‌کوین (DOGE)، شاهد افت قیمت اندکی بودند، در حالی که شیبا اینو (SHIB) سقوط قابل توجهی را تجربه کرد. از طرفی، ارزهای دیجیتال جسمی‌کوین (JASMY) و بیم (BEAM) به روند افزایش مداوم قیمت خود ادامه دادند.

در حال حاضر، ارزش بازار ارز دیجیتال نسبت به دیروز با ۰.۷۰ درصد کاهش به ۲.۵۲ تریلیون دلار و حجم کل آن با ۹.۶۸ درصد کاهش به ۷۵.۰۵ میلیارد دلار رسیده است.

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۱.۱۶ درصدی به ۶۷۶۲۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۳۳ تریلیون دلار رسیده است. کمترین و بیشترین قیمت آن طی این مدت به ترتیب ۶۶۶۳۳ و ۶۸۹۹۹ دلار بوده است. تسلط بیت کوین در زمان نگارش این خبر، ۵۲.۷۶ درصد است که نسبت به روز گذشته، ۰.۳۲ درصد کاهش داشته است.

در همین حال، اتریوم طی روز گذشته نوسانات قیمتی زیادی را تجربه کرده است. قیمت ETH در این مدت با افزایشی ۱ درصدی به ۳۷۸۴ دلار رسیده و کمترین و بیشترین قیمت آن طی این مدت به ترتیب ۳۷۲۳ دلار و ۳۸۴۳ دلار بوده است.

قیمت سولانا با ۰.۴۷ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۶۶.۷۷ دلار رسیده و کمترین و بیشترین قیمت آن طی این مدت به ترتیب ۱۶۳.۹۳ دلار و ۱۷۰.۶۳ دلار بوده است. در همین حال، قیمت ریپل با ۰.۶۱ درصد کاهش به ۰.۵۱۸۴ دلار رسیده و کمترین و بیشترین قیمت آن طی این مدت به ترتیب ۰.۵۱۲۷ دلار و ۰.۵۲۴۱ دلار گزارش شده است.

در بخش میم‌کوین‌ها، قیمت دوج کوین طی روز گذشته با ۰.۷۸ درصد کاهش به ۰.۱۵۹۱ دلار رسیده، در حالی که قیمت شیبا اینو با افت ۳.۰۷ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۵۲۴ دلار کاهش یافته است. میم‌کوین پپه (PEPE) در مدت مشابه ۳.۵ درصد رشد کرده است.

رمزارزهای با بهترین عملکرد طی ۲۴ ساعت گذشته:

  • قیمت بیم (BEAM) با ۱۴.۶۸ درصد افزایش به ۰.۰۳ دلار،
  • قیمت جسمی‌کوین (JASMY) با ۱۴.۲۹ درصد افزایش به ۰.۰۳۵۷۹ دلار،
  • قیمت توکن بیت‌گت (BGB) با ۷.۷۵ درصد افزایش به ۱.۴۶ دلار،
  • قیمت لیدو‌دائو (LDO) با ۴.۸۲ درصد افزایش به ۲.۵۴ دلار رسیده است.

رمزارزهای با بدترین عملکرد طی ۲۴ ساعت گذشته:

  • قیمت یونی‌سواپ (UNI) با ۶.۴۳ درصد کاهش به ۱۰.۰۲ دلار،
  • قیمت استکس (STX) با ۵.۱۵ درصد کاهش به ۱.۸۲ دلار،
  • قیمت سیف (SAFE) با ۵.۳۱ درصد کاهش به ۲.۱۰ دلار،
  • قیمت تور‌چین (RUNE) با ۴.۰۹ درصد کاهش به ۶.۰۱ دلار رسیده است.

منبع: رمزارز نیوز

680868