طرح ویژه پلیس راهور اصفهان برای حاشیه رودخانه زاینده‌رود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ترافیک سنگین در حاشیه رودخانه زاینده‌رود همزمان با جاری شدن آب در این رودخانه از طرح ویژه برای کنترل و مدیریت تردد در این منطقه خبر داد.
تصویر طرح ویژه پلیس راهور اصفهان برای حاشیه رودخانه زاینده‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهور اصفهان اظهار کرد: به دنبال جاری شدن آب در رودخانه زاینده رود و ازدحام مسافران و شهروندان برای حضور در اطراف این رودخانه شاهد ترافیک سنگین در برخی از ساعات شبانه روز در این منطقه بودیم.

وی افزود: به همین منظور طرح ویژه‌ای برای کنترل و مدیریت تردد در خیابان‌های اطراف رودخانه زاینده رود به صورت فیزیکی و هوشمند انجام و با رانندگانی که با پارک دوبل و پارک در محل‌های توقف ممنوع باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان شوند برابر قانون برخورد می‌شود.

زارع با بیان اینکه شهرداری اصفهان اتوبوس‌های ویژه‌ای برای حمل و نقل شهروندان و مسافران برای رفتن به نقاط گردشگری در نظر گرفته است، گفت: به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم با استفاده کردن از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد در هسته مرکزی شهر به ویژه نقاط گردشگری همچون پل خواجو، سی و سه پل، چهل ستون و میدان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به پلیس در مدیریت و کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور روان کمک کنند.

منبع: فارس

624757