به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:ابوالفضل توکلی، مدیرعامل سازمان پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایان سال، پایانههای اصفهان متناسب با نیازهای مسافران نوروزی تجهیز، ساماندهی و بازسازی میشود.
وی افزود: برنامههای فرهنگی و مناسبتی متناسب با ماه مبارک رمضان و اقدامات عمرانی و ساماندهی در پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان در دستور کار است.
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: نصب چراغ های کم مصرف بر روی سکوهای مسافربری در پایانههای جی و زاینده رود، نصب و تجهیز روشنایی برکه تفریحی و بازسازی مجموعه خدماتی و کارواش،نصب استند دوچرخه، بازسازی و ترمیم دیوار مشترک پارکینگ شکوه، لکه گیری و ترمیم ترانشه آسفالت درپایانه کاوه، تجهیز استراحتگاه رانندگان پایانههای زاینده رود و جی، بازسازی مهمانسرای جی و محوطه آن، تعمیرات دورهای خط سه مرکز معاینه فنی پایانه جی و راه اندازی مرکز تست گاز سی ان جی و موتورسیکلت در مجاورت مرکز معاینه فنی جی از جمله این موارد است.
توکلی افزود: اصلاح هندسی پارکینگ خودروسواری در پایانه صفه و افزایش ظرفیت 60 دستگاه خودرو در پارکینگ آن، لکه گیری و ترمیم آسفالت، تجهیز هتل همام پایانه صفه از دیگر اقدامات ساماندهی در این مجموعه بوده است.
وی یکی از اقدامات مهم و ضروری پایانه های اصفهان را بازسازی و تجهیز فاز دوم سرویس های بهداشتی عنوان کرد و گفت: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی تمامی سرویس بهداشتی در پایانه های مسافربری کاوه، صفه،زاینده رود، جی تعمیر و تجهیز شده است.
توکلی بیان داشت: همچنین نصب چراغ های ترافیکی هشدار دهنده جهت بالا بردن ضریب ایمنی و افزایش دید رانندگان ناوگان در خروجی و ورودی پایانهکاوه، تعمیرات کلی هواساز، اجرا و نصب ظرفیت شمار پارکینگ های عمومی پایانه کاوه و صفه از دیگر اقدامات عمرانی در پایانه های اصفهان است.
مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان بیان داشت: بازسازی استراحتگاه رانندگان شهرکرد و نیز اختصاص مکان جدید جهت استراحت رانندگان شهر ایذه و اهواز در پایانه زایندهرود از جمله دیگر تحولات پایان سال این مجموعه مدیریتی بوده است.
وی گفت: زیباسازی، نورپردازی تجهیز مبلمان، رنگ آمیزی و کاشت گل و گیاه در محوطه پایانه ها از دیگر اقدامات انجام شده در تمامی پایانههای مسافربری شهرداری اصفهان است.
منبع: شهرداری