قاسم‌زاده در پیامی به شهردار فلورانس روز ملی ایتالیا را تبریک گفت.

شهردار اصفهان در پیامی، «روز ملی ایتالیا» را به شهردار فلورانس، سومین خواهرخوانده اصفهان تبریک گفت.
تصویر قاسم‌زاده در پیامی به شهردار فلورانس روز ملی ایتالیا را تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده در پیامی به «داریو ناردلا» شهردار فلورانس روز ملی ایتالیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک شهردار اصفهان به شرح زیر است:

«در ابتدا سلام و درود ویژه خود و شهروندان اصفهان را به شما و همه شهروندان شهر فلورانس ابراز می‌نمایم.

لازم می‌دانم فرا رسیدن ۱۳ خرداد (دوم ژوئن) روز ملی ایتالیا را به جنابعالی، همکاران محترم و مردم عزیز شهر زیبای فلورانس، سومین خواهرشهر اصفهان، صمیمانه تبریک عرض کنم.

ایران و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که سابقه تاریخی _ تمدنی قابل توجهی دارند. تلاش مضاعف مسئولین دو شهر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود خواهر خواندگی می‌تواند گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم‌آوردن رفاه بیشتر برای شهروندان دو شهر باشد.

در خاتمه، ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و همکاران محترم در مجموعه شهرداری فلورانس امیدوارم در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک روابط دوجانبه بیش از پیش گسترش یافته و توسعه و تعمیق مناسبات در همه زمینه‌ها تداوم یابد.»

داریو ناردلا، شهردار فلورانس نیز در آخرین روزهای کاری خود به تقدیر از روابط خوب کاری بین دو شهر اصفهان و فلورانس پرداخت و در پاسخ به نامه شهردار اصفهان نوشت: «از نامه صمیمانه جنابعالی به مناسبت جشن روز جمهوری (۱۳ خرداد_ ۲ ژوئن) سپاسگزارم. مایلم فرصت را غنیمت شمرده برای شما و شهروندان اصفهان بهترین‌ها را آرزو نمایم.

دومین دوره کاری من با انتخابات ملی در روزهای نوزدهم و بیستم خرداد سال جاری رو به اتمام است. افتخار خدمت به شهر فلورانس و شهروندان آن به مدت ۱۰ سال سعادتی بود که نصیب من شده بود.

بر خود لازم می‌دانم تا در میان توصیه‌هایم به مدیریت جدید، اهمیت حفظ روابط طولانی مدتی که ما با شهر خواهرخوانده اصفهان و مردم آن ایجاد نموده‌ایم را خاطرنشان سازم.

امیدوارم رابطه دو شهر زیبای ما با کار خوب در راستای منافع مشترک شهروندان دو شهر تداوم یابد.»

منبع: شهرداری

682338