مهم ترین رویکرد شرکت گاز اعتماد سازی است

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: مهم ترین رویکرد شرکت گاز تأمین گاز و اعتماد سازی است.
تصویر مهم ترین رویکرد شرکت گاز اعتماد سازی است

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان فارس گفت: رسوب مدیریتی بر اساس ریشه‌های فرهنگ سازمانی شکل می گیرد و در این مورد اعتماد سازی بر اساس بهره‌ورزی سازمانی از اهمیت بسزایی در دوران مدیریتی بر‌خوردار است.

علی اکبر میدان شاهی در حاشیه آیین تودیع و معارفه اظهار داشت: گاز رسانی در ۶ شهر که هفتمین شهر نیز گاز رسانی به زودی اجرا می شود و نیز ۳۱۰ روستا و از ۲ هزارو ۴۰۰ صنایع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ صنایع گاز رسانی شده است که با احتساب این میزان، فارس در کشور رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به ا ینکه شرکت گاز استان فارس ۸۵ درصد از رضایت مندی شهروندان را در اجرای گاز رسانی به خود اختصاص داده است، افزود: رتبه نخست در کاهش گاز کربن، جلوگیری از کاهش هدر رفت گاز و آلایندگی محیط‌ زیست از دیگر خدمات شرکت گاز استان است.

میدان شاهی تصریح کرد:مصرف انرژی در کشور بسیار بالا است و این ناترازی بر محیط زیست تاثیر منفی داشته و باید در مصرف بهینه انرژی برای انتقال به نسل‌های آینده اهتمام ویژه ای به کار برد.

معاون هماهنگی امور استاندار فارس در ادامه این آیین بیان داشت: مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان در مدت ۳۸ سال با روحیه جهادی خدمات ارزنده‌ای به استان ارائه کرده است.

شیخ نیا با اشاره به اینکه استان فارس با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت در عرصه‌های اقتصادی، معدن، دامی، محصولات باغی، گردشگری زیاتی، سلامت به ویژه در حوزه گاز رسانی رتبه های ۱، ۲ و۳ کشوری را دارا است در صورت تامین گاز در رضایت‌مندی و بخش‌های مختلف شکل می گیرد و امیداوریم که مدیر عامل جدید در بحث کاهش ناترازی اقتصادی و تامین گاز گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیر عامل جدید شرکت گاز استان در این نشست افزود: نقش گاز در تغییر اندیشه، تدبر در امور، ایجاد تحول در اقتصاد، کشاورزی، فرهنگی، رضایتمندنی مردم و حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.

وحید بهفر خاطر نشان کرد: توجه به مطالبات مردمی در چارچوب قوانین و نیز مقابله با قطعی گاز و استفاده بهینه از تولید ۸۵۰ متر مکعب گاز طبیعی کشور از جمله اهداف و برنامه‌های در دست اجرا است.
گفتنی است، در پایان طی حکمی از سوی استاندار فارس، مدیر عامل پیشین شرکت گاز استان فارس به سمت مشاور استاندار در امور گاز منصوب شد.

624520

مطالب مرتبط