وزیر اقتصاد:

کالاهای اموال تملیکی در چرخه شفاف به فروش می‌رسد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تحولی در زمینه فروش خرده‌فروشی کالاهای اموال تملیکی اتفاق افتاده است و کالاهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در چرخه شفاف و عدالت محور عرضه می شود و به فروش می رسد.
تصویر کالاهای اموال تملیکی در چرخه شفاف به فروش می‌رسد

به گزارش سایت خبری پرسون، «سید احسان خاندوزی» عصر سه شنبه در آئین بهره‌برداری از انبارها و سامانه حراج خرده‌فروشی برخط سازمان اموال تملیکی اظهار داشت: تحول سازمان اموال تملیکی در عرضه کالاهای اموال تملیکی برگرفته از هماهنگی و نگاه تحولی قوه مجریه و قوه قضاییه است که پیش از این بسیاری از تجار، فعالان اقتصادی، صاحبان کسب‌وکارها با مشکل روبرو بودند.

وی افزود: پیش از این اتفاق در سال های گذشته نه حق فعالان اقتصادی، نه حق کالاها و نه زمان‌بندی‌ها در تعیین تکلیف کالاها رعایت نمی شد دولت و حاکمیت اعتماد به این مساله نداشته که چه کیفیتی از کالاها نصیب چه گروه‌هایی خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: اکنون به نقطه ای از تحول رسیده‌ایم که حقوق کالاها و مساله نگهداری از آنها مورد اهمیت قرار گرفته است. تحولی که در زمینه فروش خرده‌فروشی انبارهای اموال تملیکی رخ داده است.

خاندوزی با بیان اینکه از تاریکخانه خرده فروشی کالاهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی عبور کردیم، گفت: اکنون متقاضیان با شفافیت برای خرید کالاها می توانند از طریق مزایده و حراج بر خط اقدام کنند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: در دولت سیزدهم در ارتباط با مردم و فعالان اقتصادی به نقطه عطف رسیده ام و این امر ارزشمند است.

منبع: ایرنا

508679