کشف ۱۹ فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور "زاجرات" از کشف ۱۹ فقره سرقت و دستگیری ۱۰ سارق خبر داد.
تصویر کشف ۱۹ فقره سرقت در زنجان

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ سرهنگ هادی نوروزی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح برخورد و توقیف خودروهای شوتی نیروهای این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس راهور در مسیر ارتباطی قیدار به ابهر، سه دستگاه خودروی سواری پژو و یک دستگاه خودروی سواری سمند را به دلیل تغییر در اصالت خودرو (شوتی) توقیف و به پلیس آگاهی ابهر منتقل کردند.

وی افزود: پلیس با افرادی که در ارکان اصل خودرو تغییراتی به وجود آورده‌اند، مقررات راهنمایی را رعایت نمی کنند و از سرعت مجاز تجاوز کرده و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین خطای آنها گذشت نخواهد کرد.

کشف ۱۹ فقره سرقت در زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور "زاجرات" ۱۹ فقره سرقت کشف و ۱۰ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۱۰ سارق دستگیر شدند که در تحقیقات اولیه به انجام ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری ۱۰ سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت مغازه و۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از نتایج اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی ۱۰ متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: ایرنا

585773

مطالب مرتبط