سردار ولیپور گودرزی خبر داد؛

باند کلاهبرداری شرکت هرمی منهدم شد

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، از انهدام باند کلاهبرداری شرکت هرمی خبر داد.
تصویر باند کلاهبرداری شرکت هرمی منهدم شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار ولیپور گودرزی گفت: اواسط دی ماه سال جاری در پی دریافت شکایتی مبنی بر کلاهبرداری توسط اعضای باند شرکت هرمی بررسی موضوع در دستور کار تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار کرد طی گفتگو با فردی که مدعی بود در زمان بسیار کوتاهی سود بالایی به دست خواهم آورد از یکی از شهرهای جنوب کشور به تهران سفر کرده‌ام و پس از ملاقات حضوری با این فرد چند روز نزد وی و سایر همدستانش بالاجبار ماندگار شدم و از حساب‌های بانکی‌ام مبالغ مختلفی برداشت شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی هویت و مخفیگاه اعضای این باند کلاهبرداری را شناسایی و پس از چند روز مراقبت شبانه روزی در نهایت با اخذ مجوزهای قانونی اعضای این باند هفت‌نفره را دستگیر و به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی مدارک و تجهیزات کلاهبرداری کشف شد گفت: متهمان در پی جویی‌های انتظامی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کردند به مدت ۶ ماه هست که به همین شیوه کلاهبرداری می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و همچنین در پایان به شناسایی ۸ مال باخته اشاره کرد و گفت متهمان با صدور قرار قانونی برای کشف دیگر جرایم در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار دارند.

منبع: مهر

599603