تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی رویش با حضور وزیر علوم

مراسم تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی رویش با حضور محمدعلی زلفی‌گل بعدازظهر پنجشنبه در دانشگاه یزد برگزار شد.
تصویر تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی رویش با حضور وزیر علوم

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدعلی زلفی‌گل بعدازظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رویش در دانشگاه یزد با اشاره به نقش و جایگاه دانشجویان در امروز و فردای جامعه اظهار کرد: دانشجویان تیرهای دانایی هستند که از کمان دانشگاه به سمت آینده پرتاب می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان باید در مسیر دانایی حرکت کنند و این مسیر را با سرعت طی کنند، افزود: اگر انسان‌های بزرگ و تاثیرگذار در مسیر دانشجویان قرار گیرند، رشد و پیشرفت نصیب کشور خواهد شد.

زلفی‌گل با بیان اینکه دانشجویان در سراسر کشور اسلامی توانسته اند به رغم تحریم های دشمن در زمینه های مختلف، آینده ای درخشان را رقم بزنند، عنوان کرد: اگر نتوانیم برای شما دانشجویان باهوش، بستر برای پیشرفت مهیا کنیم، هم به شما و هم به کشور ظلم کرده ایم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دانشجویان تاکید کرد: نباید خودتان را دست کم بگیرید بلکه باید به توانایی های خود ایمان داشته باشید و در مسیر شکوفا کردن آنها گام بردارید.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید قدر جوانی خود را بدانند و آن را ارزان از دست ندهند، عنوان کرد: دانشجویان ما در جشنواره رویش بخشی از توانایی های خود را به نمایش گذاشتند که به واقع باعث افتخار و سربلندی است.

در این مراسم از برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی رویش تقدیر شد.

یازدهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری،‌ دینی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور از اول اسفند به میزبانی دانشگاه یزد برگزار شد.

منبع: مهر

611271