۱۰۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌ها آماده سازی شد

رئیس ستاد انتخابات یزد بیان کرد: شهرداری یزد ۱۰۰ مکان مناسب برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شهر یزد در نظر گرفته است.
تصویر ۱۰۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌ها آماده سازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، ابوالفضل اکبری رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در نشست با عوامل اجرایی انتخابات گفت: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، شهرداری یزد ۱۰۰ مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر یزد برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.

او افزود: در ایام تبلیغات انتخابات، به منظور ساماندهی بصری در سطح شهر یزد ۱۰۰ نقطه در مناطق پنج گانه شهرداری برای انجام تبلیغات نامزد‌های انتخابات و نصب پوستر‌های تبلیغاتی از سوی شهرداری یزد جانمایی شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان، ۱۰۰ مکان مناسب برای تبلیغ نامزد‌ها در نظر گرفته شده است.
اکبری خاطر نشان کرد: نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد با بیان اینکه طبق ماده ۷۶ دستور العمل تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آئین نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس، و موسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است تاکید کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

اکبری، با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز از سوی کاندیدا‌های انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیدا‌ها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

منبع: خبرنگاران جوان

610811

مطالب مرتبط