چگونه با رویال مهاجرت در سریع ترین زمان به هلند مهاجرت کنیم؟

وجود یک کارشناس زبده آشنا به مسائل مهاجرتی و حقوقی قطعاً نقش بسیار موثری در تسریع عملیات مهاجرت دارد، بنابراین بر آنیم در این مطلب به تفصیل سریع‌ترین زمان مهاجرت به کشور هلند با یک موسسه نام آشنا به نام رویال مهاجرت بپردازیم.
تصویر چگونه با رویال مهاجرت در سریع ترین زمان به هلند مهاجرت کنیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، هلند معروف به کشور گل و گیاه واقع در شمال غربی اروپا با پایتخت آمستردام، سالانه پذیرای تعداد زیادی مهاجر است. کیفیت کلی زندگی به لحاظ کار، آسایش و رفاه، فرهنگ غنی و حقوق شهروندی، آب‌وهوای معتدل و طبیعت زیبا سبب می‌شود که تعداد زیادی از مهاجران به‌ویژه جوانان، هلند را به عنوان مقصد نهایی خود برای مهاجرت در نظر گیرند. پس از انتخاب این کشور به عنوان مقصد فرد متقاضی، او باید سریع‌ترین و بهترین راه را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کند.

وجود یک کارشناس زبده آشنا به مسائل مهاجرتی و حقوقی قطعاً نقش بسیار موثری در تسریع عملیات مهاجرت دارد، بنابراین بر آنیم در این مطلب به تفصیل سریع‌ترین زمان مهاجرت به کشور هلند با یک موسسه نام آشنا به نام رویال مهاجرت بپردازیم.

شرایط مهاجرت به کشور هلند

متقاضیان مهاجرت به کشور هلند ممکن است راههای متفاوتی را برای ورود به خاک این کشور انتخاب کنند که به شرح آن خواهیم پرداخت. اما یکسری شرایط کلی مهاجرت به هلند وجود دارد که بهتر است فرد پیش از اقدام به انجام هر کاری با مشورت موسسه یا وکیل مهاجرتی ابتدا به بررسی این شرایط بپردازد:

  • داشتن پاسپورت معتبر به همراه عکس پرسنلی و مدارک کامل شناسایی
  • داشتن بیمه سلامت و مدرکی دال بر اثبات تمکن مالی جهت ارائه به دولت هلند
  • تسلط به زبان انگلیسی یا هلندی بسته به نوع روش مهاجرتی
  • ارائه مدارک مربوط به ویزای درخواستی و بیان کامل هدف از مهاجرت
  • اثبات عدم سوءپیشینه جهت ارائه به دولت هلند
  • تایین محل اسکان موقت و اعلام آن در فرم سفارت

روشهای مهاجرت به کشور هلند

راههای گوناگونی برای اخذ اقامت کشور هلند وجود دارد که با توجه به مسیر انتخابی فرد متقاضی متفاوت خواهد بود. مثلا افرادی که متقاضی مهاجرت تحصیلی به هلند هستند باید نامه پذیرش از دانشگاه را داشته باشند. آن دسته از مهاجرانی که به دنبال پذیرش با اخذ ویزای کاری هستند، باید یک قرارداد کاری معتبر از یه کارفرمای هلندی داشته باشند و افراد متقاضی ویزای سرمایهگذاری باید میزان سرمایهای که میتوانند برای شروع کار صرف کنند، اعلام کنند. مهاجرت به کشور هلند به طور کلی از راههای زیر صورت میگیرد:

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کاری و کسب ویزا بااستفاده از مهارت بالا
  • ویزای سرمایهگذاری
  • ویزای ازدواج و تولد فرزند
  • ویزای پناهندگی

سیستم آموزشی بینالمللی و وجود دانشگاههای خوب با هزینه پایین را میتوان دلیل اصلی انتخاب دانشجویان و نخبگان برای مهاجرت به هلند نام برد. همچنین تنوع رشتهها و مقاطع تحصیلی و بورسیه برای دانشجویان خارجی از دیگر دلایل انتخاب مهاجرت تحصیلی است. مهاجرت کاری نیز با یک پیشنهاد شغلی از طرف یک شرکت یا کارفرمای هلندی صورت میگیرد و شانس بالایی برای ورود کشور هلند دارد زیرا نرخ بیکاری در این کشور یک عدد تکرقمی است که شرایط مطلوب اقتصادی را نشان میدهد.

همچنین دولت هلند به کارفرمایان اجازه میدهد متخصصان خارجی با مهارت بالا را برای اقتصاد این کشور بهکار گیرند. ویزای موقت و در پی آن تابعیت کشور هلند با ویزای سرمایهگذاری نیز که با ارائه یک پلن تجاری مورد تایید کشور هلند میسر میگردد از راههای تقریباً کوتاهمدت مهاجرت به حساب میآید. گزینههایی چون ازدواج، تولد فرزند و در نهایت پناهندگی دیگر راههای اخذ ویزا برای هلند است.

سریعترین زمان مهاجرت به کشور هلند با رویال مهاجرت

یک موسسه مهاجرتی آگاه و با تجربه تمامی شرایط فرد متقاضی را در نظر میگیرد و با توجه به میزان سن و شرایط خانواده بهخصوص از لحاظ مالی، سطح تحصیل و رشته دانشگاهی متقاضی، رزومه شغلی وی و مهارتها و سلایق او، بهترین گزینه برای مهاجرت به کشور هلند را برمیگزیند. بهعنوان مثال موسسه رویال مهاجرت، فردی که ریزنمرات و رزومه تحصیلی درخشان و قابلقبولی دارد را مستعد مهاجرت تحصیلی به هلند و اخذ ویزا از این طریق میداند پس شرایط فرد متقاضی نقش بسیار مهم و تعیینکننده در زودتر به نتیجهرسیدن فرآیند مهاجرت دارد.

با این وجود رویال مهاجرت با توجه به شرایط اقتصادی و آموزشی شایسته و درخور کشور هلند، سریعترین و مطمئنترین راههای مهاجرت و زندگی در هلند را سرمایهگذاری، تحصیل و ویزای کار با مهارت بالا معرفی میکند که هر کدام مراحل و ترفندهای مخصوص به خود را دارد که رویال مهاجرت آن را برای فرد متقاضی هموار میکند.

چگونگی اخذ تابعیت و شهروندی کشور هلند

هنگامی که فرد متقاضی با پیشروگذاشتن گزینههای مهاجرتی توسط رویال مهاجرت تصمیم به انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به این کشور گرفت، باید مراحلی را طی کند تا بتواند ویزای موقت خود را به ویزای دائم تبدیل کند و در پی آن تابعیت کشور هلند را بگیرد. برای این مهم اگر از طریق ویزای کاری و مهارت به دریافت ویزای بلوکارت یا GVVA یا MVV اقدام کرده بود یا از طریق سرمایهگذاری و کسب ظرفیتهای گوناگونی مانند خرید ملک، ثبت شرکت و راهاندازی کار و استارتاپ موفق به دریافت ویزا شده بود و در نهایت اگر از طریق بورسیه تحصیلی یا پذیرش در یک دانشگاه معتبر وارد خاک این کشور شده بود، میتواند پس از ۵ سال تحصیل یا کار در این کشور امید به اخذ تابعیت این کشور داشته باشد.

خدمات موسسه رویال مهاجرت

همه متقاضیان مهاجرت میدانند پس از آنکه تصمیم به ترک وطن و انتخاب مقصدی دیگر برای زندگی میکنند با چالشها و بایدها و نبایدهای فراوانی روبهرو میشوند نام مهاجرت خود به تنهایی بار روانی سنگینی بر دوش فرد متقاضی میگذارد، حال اگر او در این مسیر ناآشنا و جدید، دلگرم به وجود یک مشاور یا وکیل تمامعیار و آشنا به تمامی مسائل حقوقی و کوتاهمدت مهاجرتی باشد، میتواند فرآیند سنگین مهاجرت را به امری سهل و شیرین تبدیل کند. پیشنهاد ما به متقاضیان مهاجرت به کشور هلند، استفاده از خدمات رایگان موسسه مهاجرتی رویال با کولهباری از تخصص و تجربه است پس با مراجعه به سایت تخصصی رویال مهاجرت و آگاهی از شمارههای تماس این مجموعه که همواره پاسخگوی سوالات و چالشهای مهاجران خواهد بود یا با بهرهگیری از نظرات متقاضیانی که با موفقیت به هدف نهایی خود رسیدهاند، سریعترین زمان اخذ اقامت را برای خود رقم بزنید. این مجموعه با سالها سابقه درخشان و وجود دفتر حضوری فعال در شهرهای تهران و شیراز امکان مراجعه حضوری علاقهمندان را دارد.

منبع: رویال مهاجرت

600052