نصف شدن عوارض نوسازی برای شهروندان اصفهانی

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جلسه فوق‌العاده شورای شهر، در راستای حرکت به سمت هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان برای نخستین بار تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی عوارض نوسازی سالیانه برای سال ۱۴۰۲ به تصویب شورای شهر اصفهان رسید.
تصویر نصف شدن عوارض نوسازی برای شهروندان اصفهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، ازاصفهان:علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در کنار عوارض ساختمانی و سایر بهای خدماتی که در بخش‌های مختلف شهر اخذ می‌شود، سه آیتم سالانه شامل عوارض کسب و پیشه، عوارض خودرو و عوارض نوسازی منازل نیز اخذ می‌شود.

وی با اشاره به عوارض نوسازی منازل گفت: هر واحد مسکونی باید یک بار در سال عوارض مربوط به استفاده از خدمات شهری را پرداخت کند.

صالحی با اشاره به الکترونیکی شدن عوارض نوسازی برای نخستین بار افزود: در جلسه فوق‌العاده شورای شهر، در راستای حرکت به سمت هوشمندسازی و با توجه به ایام دهه مبارک فجر و ماه شعبان و به منظور رفاه حال شهروندان برای نخستین بار تخفیف ۴۰ تا ۵۰ درصدی عوارض نوسازی سالیانه برای سال ۱۴۰۲ به تصویب شورای شهر اصفهان رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: از ظرفیت ارسال پیامک نیز استفاده شد تا با کمترین هزینه و اتلاف وقت بتوانیم از درگاه‌های مجازی در خدمت شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهروندان عوارض نوسازی شهری خود را تا مهلت پایان فروردین سال ۱۴۰۳ پرداخت کنند، جریمه‌های سنواتی سال‌های قبل که موفق به پرداخت آن نشده‌اند، بخشیده و از پرداخت معاف خواهند شد که به‌زودی پیامک‌های جدیدی دارای لینک قبض محاسبه شده با تخفیف‌ها برای شهروندان ارسال می‌شود

صالحی اضافه کرد: شهروندانی که پیامک ارسال شده را دریافت نکردند، می‌توانند با مراجعه به سایت اصفهان من، قسمت پرداخت عوارض نوسازی با انتخاب ملک خود از روی نقشه، فیش‌های پرداخت عوارض را دریافت کنند..

منبع: فارس

599728