افشاگری دستیار وزیر اطلاعات از توطئه دشمنان برای انتخابات

دستیار وزیر اطلاعات گفت: دشمن از ابتدای‌ سال ۱۴۰۲ با غول‌های رسانه‌ای خود و با ایجاد اغتشاشات فکری، تردید و با سست کردن اراده مردم سعی می‌کند از حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری ملت جلوگیری کند.
تصویر افشاگری دستیار وزیر اطلاعات از توطئه دشمنان برای انتخابات

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی شب گذشته در نشست هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان خراسان رضوی در مشهد، اظهارداشت: اندیشه دینی، مردم و حکومت از هم جدا نیستند.

وی گفت: الگوی حکمرانی در کشور ما یک الگوی مردم پایه است و مردم در جمهوری اسلامی نقش نمایشی ندارند بلکه نقش آنان اساسی و تاثیرگذار است.

دستیار وزیر اطلاعات اظهارکرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی خودشان را خدمتگزار مردم می‌دانستند و این تفکر برگرفته از فقه مترقی شیعه است.

وی بیان کرد: یکی از مزیت‌های خراسان رضوی وجود صدها سمن و تشکل مردم نهاد فعال و پویا است که در عرصه های مختلف به دنبال نقش آفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود هستند.

این مسئول امنیتی در خراسان رضوی اظهار کرد: سمن های استان به لحاظ کمیت، کیفیت و تنوع و اثرگذاری در جایگاه ویژه ای در سطح کشور قرار دارند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: مبنای عمل شما در شکل دهی این نهادها، احساس مسئولیت درونی و اعتقادی است و به همین جهت وجود مشکلات و موانع در مسیر راه، شما را از این رسالت ارزشمند دلسرد نکرده بلکه با انگیزه به هدف والای خود ادامه می‌دهید و خداوند نیز قطعا اسباب خدمت رسانی را در مسیر پیش روی شما فراهم می‌کند.

دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد باید زمینه مشارکت‌دهی مردم در انتخابات را فراهم کنند، گفت: یکی از بسترهای نظام برای تحققِ حقِ مردم پس از انقلاب، پافشاری بر انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است که موضوعی بسیار با اهمیت است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، گفت: شما که رسالتمندانه در عرصه خدمت رسانی و انجام یک وظیفه انسانی پیشتاز هستید، در زمینه مشارکت مردم در انتخابات را هم باید ایفای نقش کنید.

وی گفت: دشمن از سال‌های قبل تلاش می کند انتخابات را برای مردم بی‌ارزش جلوه دهد و در این چند سال با اغتشاشات و مسائل مختلف برای فراهم کردن این موضوع دست به کار شده است.

دستیار وزیر اطلاعات گفت: دشمن از ابتدای سال 1402 با غول‌های رسانه‌ای خود و با ایجاد اغتشاشات فکری، تردید و با سست کردن اراده مردم سعی می‌کند از حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری ملت جلوگیری کند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: دشمن از اقتدار ایران واهمه دارد و طوفان الاقصی و موفقیت‌های مردم یمن و لبنان در چند ماه اخیر را توسعه و قدرت ایران در منطقه می‌داند و از این موضوع هراسان است و سعی در خدشه‌دار کردن موفقیت‌های کشور دارد.

مشاور وزیر اطلاعات به تشکل‌های مردمی گفت: شما که دلتان برای ایران می‌تپد باید برای خنثی کردن توطئه دشمن و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سرنوشت کشور هم تلاش کنید.

منبع: تسنیم

599281