هوای نصف جهان ناسالم برای گروه‌های حساس

هوای کلانشهر اصفهان امروز برای گروه‌های حساس ناسالم است.
تصویر هوای نصف جهان ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش سایت خبری پرسون،ازاصفهان:شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال با میانگین ۱۲۷ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۲۲، دانشگاه صنعتی با ۱۳۶، رهنان با ۱۲۹، زینبیه با ۱۴۶، خیابان فرشادی با ۱۲۳، خیابان فیض با ۱۱۳، بولوار کاوه با ۱۳۰ و خیابان میرزا طاهر با ۱۴۵ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

شاخص هوا در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۸، میدان انقلاب با ۱۶۲، بزرگراه خرازی با ۱۵۴ و کردآباد با ۱۵۷ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

هوا در ایستگاه پارک زمزم شاخص هوا با ۷۴، خیابان پروین اعتصامی و ولدان با ۹۶ و سپاهان شهر با ۶۰ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در زرین شهر با ۷۷، مبارکه با ۶۰ و قهجاورستان با ۹۳ در وضعیت قابل قبول، در خمینی شهر با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس و در سجزی و شاهین شهر به ترتیب با ۴۸ و ۳۵ پاک ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع: هواشناسی

597388

مطالب مرتبط