سرنخ‌هایی از عاملان حادثه تروریستی پلیس راه خاش به دست آمده است/ جزئیات حادثه از زبان رئیس پلیس راهور

فرمانده کل انتظامی کشور درباره حمله تروریستی به پلیس راه خاش - تفتان گفت: سرنخ‌های خوبی از عاملان حادثه به دست آمده و بدون تردید این افراد به سزای عمل خود می‌رسند.
تصویر سرنخ‌هایی از عاملان حادثه تروریستی پلیس راه خاش به دست آمده است/ جزئیات حادثه از زبان رئیس پلیس راهور

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور امروز در حاشیه بازدید از کلانتری ۱۶ زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبیعی است در جهاد و مبارزه با زشتی‌ها همواره درگیری بین حق و باطل وجود دارد و این امری اجتناب ناپذیر است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بارها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آنها در همین مکان کشته شده و به سزای اعمالشان رسیدند.

وی ادامه داد: در حوزه راه نیز همکاران پلیس راه که چند روز پیش مورد هدف قرار گرفته و به شهادت رسیدند تمام تلاش آنها و سایر همکاران ما در پلیس راه این است که با حضور و انضباط خود از هرگونه کشته شدن شهروندان در حوادث راهنمایی رانندگی جلوگیری کنند، در این زمینه از عوامل آن سرنخ‌های خوبی به دست آوردیم و بدون تردید به سزای عمل‌شان خواهند رسید.

سردار رادان تاکید کرد: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.

جزئیات حادثه تروریستی محور تفتان - خاش از زبان رئیس پلیس راهور

همچنین، سردار کمال هادیانفر در حاشیه تشییع ۳ نفر از ۴ شهید پلیس راه سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت: همکاران پلیس راهور در سراسر کشور در جاده‌ها تامین نظم و امینت را عهده دارند و در جنوب شرق هم همین مسئولیت را داشتند.

وی ادامه داد: این شهدا در جهت امداد رسانی و ایجاد نظم جاده‌ای حین گشت زنی بودند که دشمن تحت عنوان امدادخواه به طرف پلیس گشت راه آمده و در یک عملیات غافلگیری دست به شهادت ماموران راهور زده است.

رئیس پلیس راهور با تاکید بر تروریستی بودن این حادثه گفت: آنچه مشخص است توطئه این افراد و حامیان آنها خنثی خواهد شد و عاملان این جنایت به زودی به دست سربازان امنیت کشور به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار هادیانفر تاکید کرد: آنچه باید گفت این است که دشمن زبون هر روز با یک روش در سراسر دنیا بر علیه مسلمانان فعالیت می‌کند و یک روز با آتش زدن کلام الهی و یک روز با حیله و فریب برای ایجاد یاس و ناامیدی و روز دیگر هم دست به سلاح می شوند.

به گفته وی، عوامل فریب خورده دشمن به امید دریافت پول، اقامت در کشورهای اروپایی و از این قسم زبونی ها دست به جنایت و شهادت فرزندان انقلاب زده و متوسل به ترور می شوند که هیچ راه فراری برای آنها وجود ندارد.

منبع: ایسنا/ ایرنا

504747