اصفهانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند

در بیست و یکمین روز از زمستان هوای اصفهان سالم است.
تصویر اصفهانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان: شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۴ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه بیست یکم دی با میانگین ۷۵ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان ۸۸، پارک زمزم با ۹۳، رهنان با ۶۸، خیابان فرشادی با ۷۴، خیابان فیض با ۵۹، بولوار کاوه با ۹۲، کردآباد با ۹۳ و ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۷۱شاهین شهر با ۵۵ و قهجاورستان با ۷۸ قابل قبول AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

همچنین هوا در ایستگاه میدان انقلاب با ۴۳، دانشگاه صنعتی با ۴۷، سپاهان‌شهر با ۴۵ و خیابان میرزا طاهر با ۴۹، سجزی با ۳۱ و مبارکه با ۴۰ در وضعیت سبز و پاک قرار گرفت.

اما شاخص هوا امروز در خیابان احمدآباد با ۱۲۲ و زینبیه با ۱۴۹ و زرین‌شهر با ۱۱۶ AQI ناسالم در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

این در حالی است که ایستگاه سنجش آلودگی هوادر خیابان‌های استانداری، پروین اعتصامی، بزرگراه خرازی و خیابان رودکی وشهر‌های مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان همچنان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

منبع: هواشناسی

585909

مطالب مرتبط