وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد:

قول سازمان برنامه برای حل مشکل پاداش معلمان بازنشسته

وزیر آموزش و پروش، از پیگیری برای واریز پاداش پایان خمت بازنشستگان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: سازمان برنامه و بودجه قول داده‌ مشکلات را به زودی حل کنند.
تصویر قول سازمان برنامه برای حل مشکل پاداش معلمان بازنشسته

به گزارش سایت خبری پرسون، رضامراد صحرایی در حاشیه مراسم کاشت نهال در دبیرستان ماندگار البرز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد: خواهش می‌کنم شما هم مثل بنده دائما واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش را مطالبه کنید. طبیعتا من در کنار بازنشسته‌های خودم هستم و بارها از رئیس سازمان برنامه بودجه تحقق این امر را خواستم. مشکلاتی دارند که قابل درک است و قول دادند به زودی این مساله را حل کنند.

وی همچنین درباره رتبه‌بندی معلمان اعلام کرد که فاز اول رتبه‌بندی در آخرین مراحل خود بوده و تمامی اعتراضات بررسی شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مبنی بر درج پیام درباره درخت کاری در صفحه آخر کتب درسی گفت: ما تقریبا در سال ۱۵۵ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان چاپ می‌کنیم. پیشنهاد ایشان درباره درج پیامی درباره درخت کاری صفحه خالی پشت جلد کتب درسی که یک طرف آن نوشته دارد و طرف دیگر سفید است، قابل بررسی است و حتما این موضوع را به رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتقل می‌کنم.

منبع: ایسنا

560587