پایان مسابقات پرحاشیه دوومیدانی ناشنوایان آسیا با قهرمانی زنان ایران

در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا دوومیدانی ناشنوایان که در دو بخش زنان و مردان در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد تیم زنان ایران قهرمان و مردان نایب قهرمان این رقابت‌ها شدند.
تصویر پایان مسابقات پرحاشیه دوومیدانی ناشنوایان آسیا با قهرمانی زنان ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، در پایان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا ناشنوایان که برای اولین بار به میزبانی ایران در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد تیم زنان ایران با ۷ طلا ، ۱۱ نقره و ۸ برنز قهرمان و مردان کشورمان با ۶ طلا ، ۸ نقره و ۱۴ برنز نایب قهرمان این رقابت‌ها شدند.

در این رقابت‌ها و در بخش بانوان که تنها دو تیم قزاقستان و ژاپن شرکت کرده بود تیم قزاقستان با ۶ طلا ، ۵ نقره و ۴ برنز نایب قهرمان و تیم ژاپن با ۲ طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

در بخش مردان نیز که این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم ایران، کویت، عراق، مالزی، ژاپن، قزاقستان و قیرقیزستان در مجموع ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد تیم ژاپن با ۷ طلا ، ۳ نقره و ۱ برنز اول شد، ایران با ۶ طلا ، ۸ نقره و ۱۴ برنز در جایگاه دوم ایستاد و تیم عراق با ۴ طلا ، ۳ نقره و ۲ برنز سوم شد.

اما این مسابقات تحت تاثیر حواشی قرار گرفت و پس از انتشار فیلمی از مسابقه ورزشکار زن قزاقستانی در این مسابقات، کیومرث هاشمی وزیر ورزش حکم به برکناری مهران تیشه‌گران رئیس فدراسیون ناشنوایان داد.

منبع: ایسنا

560209