شروع هیجانی مسابقات قهرمانی کارتینگ بعد از یک‌سال وقفه

پس از یک سال وقفه، نخستین راند از مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور برگزار شد.

تصویر شروع هیجانی مسابقات قهرمانی کارتینگ بعد از یک‌سال وقفه

به گزارش سایت خبری پرسون، شروع هیجان دوباره در قهرمانی کشور رقابتی که آن را ورزش پایه رانندگی حرفه ای می دانند. پس از یک سال وقفه، نخستین راند از مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور (روتکس مکس) برگزار شد و بالاخره صدای جذاب کارت‌های پرتحرک، سکوت اتوبان ساوه و منطقه زرندیه را شکست.

اولین مسابقه فصل با حضور نسبتا پررنگ رقبای جدی این مسابقات همراه شد و در سه کلاس مختلف، رقابت پرهیجانی شکل گرفت و تماشاگران قابل توجه این مسابقه را هم راضی کرد. مسیر مسابقه مثل آخرین رقابت سال گذشته موافق جهت حرکت عقربه‌های ساعت تعیین شد و رانندگان بعد از یک هفته تمرین در تنها پیست استاندارد کارتینگ کشور برای مسابقات بین المللی در خط استارت قرار گرفتند.

به سیاق معمول، این مسابقه شامل دو لِگ بود که لگ اول شامل 8 لَپ و لگ دوم در 13 لپ انجام گرفت و رانندگان کلاس جونیور و سینیور در کنار هم مسابقه دادند و کلاس DD2 هم جداگانه انجام گرفت.

در مسابقه کلاس جونیور و سینیور رقابت جذابی شکل گرفت و مهربد شاملی توانست با فاصله مطمئنی از آرمان رکنی به مقام اول برسد و پس از این دو نیز علی قرایی به مقام سوم دست یافت. برنده گروه جونیور نیز هیربد کریمی بود که با 12 سال همچنان از جوان‌ترین رانندگان کارتینگ ایران است و همقد بودن او با رتبه دوم و سوم جونیورها نکته جالبی بود.

در کلاس DD2 هم فرهاد موسوی قهرمان کهنه‌کار کارتینگ روتکس مکس ایران هم با فاصله مناسب به عنوان نخست دست یافت و علی وحیدی و فرزاد زنبقی دوم و سوم شدند. البته در این رقابت چند برخورد بین رانندگان پیش آمد که نهایتا موجب جابجایی نفرات روی سکو شد.

منبع: تسنیم

560708