کواکبیان امشب به تلویزیون می‌رود

ششمین قسمت از برنامه «جام‌جم» امشب با حضور مصطفی کواکبیان، به موضوع مطالبه‌گری در دوره تحول صداوسیما می‌پردازد.

تصویر کواکبیان امشب به تلویزیون می‌رود

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه تلویزیونی «جام‌جم» در پنج قسمت گذشته به بحث‌های مختلفی پرداخت؛ موضوع سلبریتی‌ها با حضور محمدصادق کوشکی و ابراهیم‌ داروغه‌زاده آغازگر این برنامه بود. همچنین حسین انتظامی و شهریار زرشناس در دو قسمت بعدی به بحث درباره ذائقه‌سازی برای مخاطبان پرداختند و در قسمت پنجم موضوع حق پخش مسابقات به شکل مناظره‌ای اتفاق افتاد.

مصطفی محمدی مدیر طرح، برنامه و بودجه صداوسیما و محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دو مهمان این مناظره بودند.

اکنون در قسمت ششم نوبت به باز کردن پرونده جدیدی با موضوع صداوسیما و مطالبه‌گری خصوصاً بررسی آن در دوره تحول صداوسیما شده است.

برنامه زنده «جام‌جم» امشب دوشنبه، ۱۷ مهر ماه با حضور مصطفی کواکبیان به روی آنتن می رود.

کواکبیان شخصیتی است که به عنوان سیاستمدار اصلاح‌طلب ایرانی شناخته می‌شود و در دو دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بود. دبیرکلی حزب مردم‌سالاری و مدیر مسئولی روزنامه مردم‌سالاری از دیگر فعالیت‌های اوست. البته مدیریت و فعالیت کواکبیان در فضای رسانه به نشریه نماد، همبستگی و ریاست بر خانه مطبوعات کشور هم برمی‌گردد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

533006