برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه!

صحبت های رییس انجمن بوچیا بعد از برکناری از این سمت خود در ادامه آمده است
تصویر برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه!

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس انجمن بوچیا بعد از برکناری از این سمت گفت: از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کرد و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.

مهدی عسگری گفت: پس از انجام مصاحبه‌ای در خصوص مشکلات پیش آمده برای ورزشکاران بوچیا در جریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین متاسفانه بدون این که اطلاع پیدا کنم من را برکنار کردند و در سایت فدراسیون جانبازان و توان یابان متوجه شدم که محمد رحیم به عنوان رییس انجمن بوچیا جایگزین من شده است.

وی گفت: من از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کردند و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.

عسگری تصریح کرد: بی تقوایی فدراسیون در این بود که یک کلمه به خود من نگفتند که برکنار شدم و در سایت فدراسیون دیدم که فرد دیگری جایگزین من شده، در حالی که 2 سال است رییس انجمن بوچیا را برعهده دارم و 9 سال است که برای پیشرفت این رشته تلاش می‌کنم. دور از انصاف است که بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم در سکوت خبری و بدون اطلاع، فرد دیگری را جای من قرار می‌دهند و این نوعی بی‌احترامی به من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که برای من جالب بود این است که مسوولین فدراسیون چون تحمل شنیدن واقعیت‌ها را نداشتند بلافاصله بعد از گفتن واقعیت‌ها، در سکوت و بدون اطلاع من را برکنار کردند.

منبع: ایسنا

560042

مطالب مرتبط