نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی :

مجلس پای انتقام سخت ایستاده است

مهدی عسگری گفت: مردم و رهبری، خواستار مجازات عاملان ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور هستند و اگر دولت در این خصوص کوتاه بیاید، مجلس پای انتقام سخت می‌ایستد.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، مهدی عسگری با تاکید بر خواست مردم و رهبری مبنی بر مجازات عاملان ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، تصریح کرد: دولت و شورای عالی امنیت ملی باید بدون مماشات، موضع‌گیری متقابل داشته باشند و اگر دولت هم بخواهد در این خصوص کوتاه بیاید مجلس پای انتقام سخت می‌ایستد.

وی با بیان اینکه وقتی موساد تا نطنز و تهران تعرض می‌کند برخی آقایان در خواب مذاکره با بایدن هستند و معلوم نیست چه اتفاق دیگری باید بیفتد تا بیدار شوند. اضافه کرد: ترور شهید فخری‌زاده؛ آرزوی نتانیاهو از سال ۲۰۱۸ بود و صهیونیست‌ها مدعی هستند اطلاعات این دانشمند را از طریق آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای به دست آورده‌اند.

این نماینده ادامه داد: سیاست‌های منفعلانه و عقب نشینی های مکرر دولت باعث شده به جایی برسیم که نه چرخ اقتصاد می‌چرخد نه چرخ صنعت هسته‌ای.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اشاره ای به تصویب دو فوریت طرح‬ اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در ‎مجلس داشت و خاطرنشان کرد: این طرح در پی احیای توان هسته‌ای و ارتقای توان بازدارندگی کشور است تا اجرای پروتکل الحاقی بدون انجام تعهدات طرف‌های مقابل در خصوص رفع تحریم‌های بانکی و نفتی، متوقف می‌شود.

وی این طرح را گام مهمی برای توقف روند وادادگی و تولید قدرت در کشور دانست و اظهار داشت: بررسی و تصویب این طرح که در واقع زمینه‌ساز احیای صنعت هسته‌ای کشور است در دستور کار جلسه فوق‌العاده فردای مجلس قرار دارد.

عسگری عنوان کرد: دولت نباید به طمع مذاکرات تجربه‌شده در پاسخ مناسب و متقابل به دشمن تعلل کند و وقتی خود را در موضع ضعف قرار دهیم، طرف مقابل به این باور برسد که اقدامات خرابکارانه و ناجوانمردانه‌اش هزینه چندانی ندارد، گستاخ‌تر خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی اشاره ای به ارادت خاص ملت نسبت به شهید سلیمانی داشت و افزود: ملت ایران ثابت کرده اند که پیرو اسطوره بین‌المللی مقاومت شهید سلیمانی هستند نه تابع جریان غرب‌گرایی بنابراین بذیهی است دولت نباید با تمام توانمندی‌ها، نفوذ منطقه‌ای، قدرت نظامی و امنیتی که در اختیار داریم به دلیل تعلل، ترس و طمع در دفاع از سرمایه‌های ارزشمند کشور کوتاهی کند.

222556