زندگی ایلان ماسک در سینما

فیلم زندگینامه ایلان ماسک به کارگردانی دارن آرونوفسکی در کمپانی A۲۴ ساخته می‌شود.
تصویر زندگی ایلان ماسک در سینما

به گزارش سایت خبری پرسون، فیلم زندگینامه‌ای ایلان ماسک به کارگردانی دارن آرونوفسکی در دست ساخت است. این فیلم بر اسای کتاب زندگینامه‌ای نوشته والتر ایزاکسون درباره غول بحث برانگیز تکنولوژی که ماه سپتامبر منتشر شد، ساخته می‌شود. کتاب «استیو جابز» ایزاکسون پیش از این توسط یونیورسال در سال ۲۰۱۵ به همین نام با بازی مایکل فاسبندر در نقش مدیر عامل اپل ساخته شده بود.

گفته شده رقابت شدیدی برای کتاب آیزاکسون از سوی استودیوها و فیلمسازان وجود داشت و در نهایت A۲۴ برنده جنگ مناقصه شد.

آرونوفسکی سال پیش فیلم نامزد اسکار «نهنگ» را با بازی برندان فریزر ساخت. وی برای سبک فیلمسازی سوررئال خود که اغلب شامل عناصر روانشناختی است، شهرت دارد. «مرثیه‌ای بر یک رویا» (۲۰۰۰)، «قوی سیاه» (۲۰۱۰) و «مادر!» (۲۰۱۷) از فیلم‌های پیشین این کارگردان با همین رویکرد هستند. آرونوفسکی برای «قوی سیاه» نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را کسب کرد و ناتالی پورتمن جایزه بهترین بازیگر زن را برای همین فیلم از آن خود کرد.

ایلان ماسک با تأسیس اسپیس ایکس، شرکت سازنده فضاپیما در سال ۲۰۰۲ به شهرت رسید. او همچنین از اولین سرمایه‌گذاران تسلا بود و در نهایت رییس این غول خودروسازی شد. چندی پیش ماسک تصمیم بحث‌برانگیزی برای خرید توییتر گرفت و در نهایت این رسانه اجتماعی را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خرید و نام آن را به X تغییر داد. او ثروتمندترین فرد جهان است و بلومبرگ و فوربس دارایی خالص او را تا اکتبر بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار تخمین زده اند.

ماسک اواخر روز جمعه این خبر را در «ایکس» اعلام کرد و نوشت: خوشحالم که دارن این کار را انجام می دهد. او یکی از بهترین هاست.

منبع: ورایتی

547866