ادامه تهدید صهیونیست‌ها علیه غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این ارتش در انتقام از عملیات طوفان الاقصی قصد دارد هر ساختمانی در غزه را با خاک یکسان کرده و غزه را به «شهر چادرها» تبدیل کند
تصویر ادامه تهدید صهیونیست‌ها علیه غزه

به گزارش سایت خبری پرسون، جاناتان کنریکوس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، «نیروهای واحدهای پیاده‌نظام، زرهی و توپخانه‌ای» این ارتش به علاوه ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره به نزدیکی نوار غزه فرستاده می‌شوند تا ماموریتی را که دولت صهیونیستی به آنها محول کرده، اجرا کنند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، این نظامی ارشد صهیونیستی در ادامه تهدیداتش مدعی شد: «هدف از این اقدام اطمینان پیدا کردن از این است که حماس در پایان این جنگ دیگر توانمندی نظامی که از طریق آن بتواند شهروندان اسرائیلی را کشته یا تهدید کند، نداشته باشد.»

نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی در شهرهای سدیروت و اشکلون در جنوب اراضی اشغالی با قوای جنبش حماس در اواخر روز سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه، چهار روز بعد از اجرای عملیات برق آسای طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، درگیری پیدا کردند.

صبح روز چهارشنبه موجی از راکت‌های شلیک شده از سمت نوار غزه ابتدا شهر اشکلون و ساعاتی بعد از ‌آن نیز شهر سدیروت را هدف گرفتند. دیلی میل نوشت این راکت‌ها در سدیروت باعث مجروح شدن دست کم یک صهیونیستی و آسیب دیدن پنج ساختمان شدند.

سه سرباز اسرائیلی هم در تقابل با نیروهای مقاومت در شمال و در مرز با لبنان، جایی که نیروهای جهاد اسلامی فلسطین به همراه حزب‌الله دست به حملاتی زدند، کشته شدند.

صبح امروز چهارشنبه، آژیر حملات هوایی در شمال اراضی اشغالی در پی پرتاب راکت‌هایی جدید از سوی حزب‌الله به صدا در آمده و ارتش صهیونیستی مجبور به درگیر شدن در هر دو سوی شمال و جنوب اراضی اشغالی شده است.

روز شنبه گردان عزالدین قسام، شاخه مسلح حماس عملیات طوفان الاقصی را با عبور از حصار در مرز غزه کلید زد.

دنیل، هاگاری، سخنگوی ارتش صهیونیستها مدعی شد، تا کنون دست کم ۱۶۹ سرباز این ارتش در نبرد با نیروهای حماس کشته شده‌اند.

او به خبرنگاران گفت: «تا صبح امروز، ما کشته شدن ۱۶۹ سرباز ارتش اسرائیل را به خانواده‌هایشان اطلاع داده‌ایم.»

به نوشته دیلی میل، تلفات عملیات برق‌آسای روز شنبه نیروهای حماس در اراضی اشغالی به ۱۲۰۰ تن رسیده و این حمله تبدیل به مرگبارترین حمله در تاریخ ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. مقام‌های نوار غزه نیز گزارش دادند، با ادامه حملات هوایی صهیونیستها علیه این باریکه، بیش از ۱۰۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

منبع: ایسنا

533385