به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس قلیزاده، مدیر عامل شرکت امداد خودروی سایپا، اهم برنامههای این شرکت را در راستای گسترش و تنوع خدماترسانی به مشتری اعلام و اظهار داشت: خدمات در محل شرکت امداد خودروی سایپا علاوه بر ارائه خدمات متفاوت در محل به مشتری، گام بزرگی در راستای مسئولیتهای اجتماعی شرکت امداد خودروی سایپا و گسترش این خدمات در سراسر کشور، کاهش آلایندهها، کاهش بار ترافیکی، تقلیل مصرف سوخت و همچنین مدیریت زمان و هزینه مشتری خواهد بود.
وی همچنین توسعه ناوگان امدادرسانی و ارتقای سطح آموزش و بروزرسانی امدادگران را از جمله رویکردهای اصلی شرکت امداد خودروی سایپا مطرح و اظهار داشت: توسعه و تجهیز امدادگران با استفاده از روشهای نوین آموزشی و انگیزشی، بسترساز بالندگی نیروی انسانی و زمینهساز ارتقای سطح خدماترسانی و رضایت مشتریان محصولات گروه سایپا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت امداد خودروی سایپا، طراحی خدمات خودرویی جدید را از اولویتهای این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: رشد تکنولوژی در صنعت خودرو، نیازهای متعدد و جدیدی را برای مشتری ایجاد نموده و توسعه متوازن با بهرهمندی از زیرساختهای نوین سیستمی، اصلیترین راهکار امداد خودروی سایپا برای تطابق و همسویی با خواست و نیاز مشتری خواهد بود.
مهندس قلیزاده، همچنین اظهار داشت: با برنامهریزیهای انجام شده قصد داریم از تمامی ظرفیت برند سایپا به منظور توسعه کسب و کار و ارائه خدمات با کیفیت، نوین و آنلاین سیستمی به مشتریان به منظور توسعه سهم بازار خدمت شرکت امداد خودروی سایپا استفاده نماییم.
منبع: فارس