کتاب «کارویژه‌های امنیتی رسانه‌ها» به بازار کتاب آمد

کتاب «کارویژه‌های امنیتی رسانه‌ها» به قلم محمد رستمیان و با همت انتشارات زمزم سحر روانه بازار نشر شد.
تصویر کتاب «کارویژه‌های امنیتی رسانه‌ها» به بازار کتاب آمد

به گزارش سایت خبری پرسون، کتاب «کارویژه‌های امنیتی رسانه‌ها» به قلم محمد رستمیان و با همت انتشارات زمزم سحر روانه بازار نشر شد.

کتاب «کارویژه‌های امنیتی رسانه‌ها» در آستانه اعتراضات و اغتشاشات اخیر در حوزه‌ امنیتی رسانه‌ها، به بررسی موردی نقش رسانه در اغتشاشات ۸۸ می‌پردازد.

این کتاب با احصاء و تبیین نقش‌های ایجابی و سلبی رسانه‌ها به تفکیک‌، شکست رسانه‌ها در ایفای کامل نقش ایجابی را منجر به بازتولید کار ویژه سلبی می‌داند که توجه به این امر می‌تواند راه را بر مشتبه‌سازی و شایعه‌سازی رسانه‌ها در افکار عمومی تا حدودی سخت کند.

این کتاب به برخی از تکنیک‌های عملیات روانی مهم و پرتکرار رسانه‌ای تبلیغی مهاجم غرب علیه ایران در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی اجتماعی می‌پردازد که آشنایی مخاطبان با این تکنیک‌ها، می‌تواند مانع از تأثیرپذیری شود.

مطالعه‌ این کتاب برای دست اندرکاران رسانه‌ای به ویژه رسانه ملی می‌تواند با آسیب‌شناسی عملکرد آن‌ها در فتنه ۸۸ و تجویز نسخه‌هایی، از ارتکاب اشتباهات در اعتراضات آتی مشابه، تا حدودی جلوگیری کند.

منبع: فارس

507174

سازمان آگهی های پرسون