زور کوین‌بیس به آمریکا نرسید؛ توقف فعالیت‌ها در چند ایالت!

کوین بیس، یک صرافی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال، به دنبال دستورات تنظیم‌کننده‌های ایالتی، خدمات استیکینگ خود را برای مشتریان خرد در کالیفرنیا، نیوجرسی، کارولینای جنوبی و ویسکانسین، تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.
تصویر زور کوین‌بیس به آمریکا نرسید؛ توقف فعالیت‌ها در چند ایالت!

به گزارش سایت خبری پرسون، این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که در ماه ژوئن، صرافی کوین بیس هدف رگولاتورهای آمریکایی قرار گرفت. با این حال، این شرکت به حمایت از حقوق شهروندان آمریکایی برای استیک کردن دارایی‌های دیجیتال خود، علی‌رغم موانع نظارتی، متعهد است.
بر اساس داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم نانسن (Nansen)، کوین بیس به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارائه‌دهنده‌های خدمات استیکینگ نهادی شناخته می‌شود، که تقریباً ۱۰ درصد از کل اتریوم‌های استیک‌شده را به خود اختصاص داده است. این امر باعث شده که کوین بیس از رقبایی مانند بایننس و کراکن پیشی بگیرد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، ماه گذشته، کوین بیس با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار مواجه شد. علاوه بر این، ده ایالت آمریکا هم علیه کوین بیس اقدام قانونی کرده‌اند. آلاباما، ایلینوی، کنتاکی، مریلند، نیوجرسی، ورمونت و واشنگتن و چند ایالت دیگر، ادعا کردند که خدمات استیکینگ کوین‌ بیس برای مشتریان خرد طبق قوانین ایالتی، مربوط به اوراق بهادار است. با این حال، کوین بیس به شدت با این اتهامات مخالفت کرده است.

با وجود این چالش‌های نظارتی، ارزش سهام کوین بیس اخیرا به بالاترین سطح سالانه خود رسیده است. این افزایش به دنبال همکاری با چندین شرکت مالی سنتی مشاهده شد که برای راه‌اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: رمزارز نیوز

503494