سناتور آمریکایی: کوین بیس چه گناهی دارد؟

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) گفت که اقدام اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) علیه صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس، «روش درستی برای انجام تجارت در آمریکا نیست».
تصویر سناتور آمریکایی: کوین بیس چه گناهی دارد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، سناتور ایالت وایومینگ آمریکا، این بیانیه را در مصاحبه‌ای با Yahoo Finance در 22 ژوئن بیان داشت که من متحیرم که چرا آنها این کار را با کوین بیس انجام می‌دهند.
لومیس گفت که Coinbase علناً نشان داده است که مایل به همکاری با تنظیم‌کننده‌ها است و مکرراً از SEC در مورد نحوه رعایت صحیح قوانین، درخواست راهنمایی کرده است. با این حال، SEC نتوانست به این شرکت پاسخ «کافی» بدهد و در عوض تصمیم گرفت اقدامات اجرایی انجام دهد.
از سوی دیگر، این سناتور گفت که او می‌تواند تا حدودی “درک” کند که چرا رگولاتورها به دنبال بایننس هستند؛ زیرا این یک شرکت “بزرگ” است که “داخلی” نیست.

لومیس همچنین در مورد شفاف‌سازی چشم‌انداز نظارتی در ایالات متحده صحبت کرد و تأیید کرد که نسخه به‌روزشده لایحه مقررات رمزارزی 2022 او به زودی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. او گفت که قانونگذاران در حال کار روی ایجاد یک چارچوب مناسب برای تعیین این مسئله هستند که آیا یک ارز دیجیتال یک کالا است یا یک اوراق بهادار. این مسئله باید به ایجاد پایه‌ای برای مقررات آینده کمک کند. به گفته این سناتور، این چارچوب آزمون هاوی را حفظ خواهد کرد.
او گفت که این لایحه مؤلفه‌های مرتبط با حمایت از مصرف‌کننده را تقویت می‌کند و همچنین یک «سازمان خودتنظیمی» می‌سازد که ظهور فناوری‌های جدید را در آینده مدیریت می‌کند و «از طریق فرآیند نظارتی از آنها مراقبت می‌کند».

منبع: رمزارز نیوز

490698