همراه با برنامه های رادیو جوان در عید قربان

رادیو جوان در عید قربان با دو ویژه‌برنامه با فضای شاد معنوی به استقبال این عید بزرگ خواهد رفت.
تصویر همراه با برنامه های رادیو جوان در عید قربان

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا محمدنیا مدیرگروه تاریخ و معارف رادیو جوان درباره ویژه برنامه‌های عید قربان این شبکه بیان کرد: جنگ معرفی-معنوی «مدار عشق» در شب عید قربان از ساعت ۲۱ الی ۲۲ روی آنتن زنده این شبکه خواهد رفت.

وی ادامه داد: «من به تو نزدیکم» یک برنامه شاد معارفی است که در آن به موضوع قربانی کردن خواهیم پرداخت. سعی ما این است که با نگاهی پژوهشی و مستند به معناهای مختلف قربانی کردن بپردازیم. قربانی کردن نفس، قربانی کردن برای نذر و … از جمله مواردی است که در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

محمدنیا با بیان اینکه رادیو جوان یک جنگ معرفتی-معنوی نیز در روز عید قربان روی آنتن خواهد برد افزود: ویژه‌برنامه «ما یعنی تو» در روز عید قربان از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ با فضای پرانرژی و با محوریت عید قربان روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

وی اضافه کرد: در «ما یعنی تو» علاوه بر بخش‌های ویژه و گزارش‌های مردمی، به حس و حال موسیقی‌های ویژه عید قربان خواهیم پرداخت. در این برنامه با شاعران و خواننده‌هایی که در مورد عید قربان شعر سرودند یا ترانه خوانده‌اند گفتگو خواهیم کرد و داستان خلق این اثر را از زبان آن‌ها خواهیم شنید.

برنامه «مدار عشق» به تهیه‌کنندگی مجتبی امیری و اجرای ابوالفضل اینانلو و «ما یعنی تو» نیز به تهیه‌کنندگی معصومه ملالو و اجرای رامتین چیت‌سازان در شب و روز عید قربان روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

منبع: مهر

491341