رییس کل دادگستری استان قزوین خبر داد:

کسب رتبه اول توسط سازمان اموال تملیکی استان قزوین در کشور

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: بر اساس ارزیابی پایش، نظارت و مدیریت عملکرد که توسط سازمان اموال تملیکی کشور صورت گرفته سازمان اموال تملیکی استان قزوین در بین 14 استان در گروه 3 به رتبه اول نایل آمده است.
تصویر کسب رتبه اول توسط سازمان اموال تملیکی استان قزوین در کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از انبار سازمان تملیکی، گمرک و غله که به همراه دادستان مرکز استان، مدیر کل سازمان اموال تملیکی، تعزیرات، گمرک و غله استان صورت گرفت؛ اظهار کرد: نظارت از انبار ها تکلیفی است که در راستای حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع آن بر دوش مجموعه قضایی قرار دارد، موضوعی که مورد تاکید و اهتمام ویژه رییس قوه قضاییه نیز می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به بازدید صورت گرفته از انبار تملیکی مشاهده شد که نظم و انضباط در انبار ها حاکم بوده واقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته به طوری که استان قزوین با حمایت دستگاه های متولی و همراهی مجموعه قضایی، سازمان اموال تملیکی استان قزوین بر اساس ارزیابی پایش، نظارت و مدیریت عملکرد که توسط سازمان اموال تملیکی کشور صورت گرفته در بین 14 استان در گروه 3 رتبه اول را کسب کرده است.

شعبانی یکی از مشکلات موجود در این حوزه را نبود دادگاه تجدید نظر در استان دانست و گفت: در سال های گذشته به دلیل عدم استقرار شعبه تجدید نظر در تعزیرات استان روند رسیدگی پرونده ها به کندی صورت می گرفت که این مشکل در آینده نزدیک در چارت سازمانی جدید با استقرار شعبه تجدید نظر در تعزیرات استان برطرف خواهد شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: باید با هم افزایی و مشارکت دستگاه های مرتبط نسبت به تعیین تکلیف برخی از اموال های موجود در انبار ها اقدام کرد.

منبع: روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین

490883

نظرات شما ( 1 نظر )

الرافع |
دوشنبه 5 تیر 140201:32
عالی