تشریح جزییات اجرای حکم زندان فرماندار قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین جزییات اجرای حکم حبس سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین را تشریح کرد.
تصویر تشریح جزییات اجرای حکم زندان فرماندار قزوین

به گزارش سایت خبری پرسون، علی شعبانی در خصوص اجرای حکم حبس سرپرست فرمانداری شهرستان قزوین گفت: نامبرده در سال 1400به علت شکایت اشخاص حقوقی و حقیقی در یکی از محاکم کیفری به ۱۳ ماه و ۱۷ روز حبس تعزیری محکوم شده و بعد از ارجاع پرونده به شعب تجدید نظر استان قزوین حکم بدوی تایید و اجرای آن دو سال تعلیق شد.

شعبانی اضافه کرد: در مدت تعلیق مجددا شکایت دیگری به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی با شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی و گزارش پلیس فتا مطرح گردید که نامبرده در دادگاه بدوی به ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به عنوان مجازات اصلی و مطالعه کتاب سواد رسانه‌ای با خلاصه برداری آن و ممنوعیت فعالیت رسانه ای به مدت ۲ سال به عنوان مجازات تکمیلی محکوم شده و این رای در محاکم تجدید نظر نیز تایید گردید.
وی با بیان اینکه نسبت به برخی از مصادیق اتهام نشر اکاذیب نامبرده نیز برائت گردید.گفت: با توجه به اینکه این ایشان در دوران تعلیق مجرم شناخته شده بود،خود به خود رای تعلیق که تحمل 13 ماه و 7 روز حبس می باشد به اجرا گذاشته شده و در حال حاظر نامبرده دوران محکومیت خود را در زندان به سر می برد.
شعبانی در پایان گفت: نامبرده در سال ۹۹ نیز با شکایت شخص حقیقی به اتهام نشر اکاذیب به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردیده و این رای نیز در شعبه ۱ تجدید نظر استان تایید شده بود.

منبع: پرسون

545074