پاسخ تند سرپرست استقلال به ساپینتو:

ساپینتو سرمربی سابق استقلال دائم‌الخمر بود!

سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
تصویر ساپینتو سرمربی سابق استقلال دائم‌الخمر بود!

به گزارش سایت خبری پرسون، سرپرست باشگاه استقلال نوشت: هواداران فهیم باشگاه استقلال، تلاش ما برای انتخاب یک سرمربی شایسته برای تیم استقلال با حضور آقای نکونام به ثمر نشست و هم اکنون با هماهنگی ایشان در صدد بستن تیمی قدرتمند و شایسته قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان، پاسخگویی به افراد معلوم الحالی را که برای رسیدن به مطامع خود خسارات زیادی به استقلال زدند، جایز نمی‌دانم. آنانی که برای رسیدن به حق دلالی‌شان یک مربی معمولی و دایم‌الخمر را چند برابر قیمت به استقلال تحمیل کردند و حالا که دست‌شان از باشگاه کوتاه شده، از زبان او به استقلال حمله می‌کنند.

کریمی در انتها نوشت: فرصت برای پاسخگویی همراه با اسناد و مدارک بسیار است، اما در این شرایط زمانی ما بستن تیمی قدرتمند با نظر سرمربی و بدون دخالت این دلالان است. ان‌شاءالله با اتحاد و همبستگی با همدیگر تلاش می‌کنیم برای قهرمانی. با احترام سید حجت کریمی.

پیش از این ریکاردو ساپینتو در صفحه شخصی اش از برخی مدیران استقلال به تندی انتقاد کرده بود.

او نوشته بود: «از زمانی که تهران را ترک کردم، در ماموریت جدیدم روی کار و مسؤولیت جدیدم تمرکز کردم و هیچ وقت در مورد استقلال صحبت نکردم جز اینکه از جو و هواداران بزرگ تعریف کنم. در مواقع بحران، برخی از افراد ماهیت واقعی خود را آشکار می کنند و برای حفظ قدرت خود به دروغ‌های غیرقابل تصور متوسل می شوند. وقتی فشار بالا می رود، نقاب یکپارچگی آنها محو می‌شود و جای خود را به سیل دروغ می دهد. هفته گذشته اظهارات امیری بود. ادعاهای دیروز کریمی در مصاحبه خود نیز شاهد تاسف بار دیگری است که پاسخ قاطعانه را می‌طلبد.»

او ادامه داد: اولاً، حقوقی که او نقل کرد یک اغراق بزرگ است. رقم واقعی مورد بحث با نماینده من بسیار بسیار بسیار دور از رقمی است که در مصاحبه فاش شد. ناامید کننده است که خود سرپرست باشگاه چنین دروغ هایی را منتشر می کند. همچنین زمان خوبی است که به یاد داشته باشید هنوز غرامتی را که با 8 ماه تاخیر و نزدیک به 2 ماه پیش کریمی به من وعده داده بود؛ دریافت نکرده ام.

منبع:فرارو

490759

مطالب مرتبط