شیرینی جدایی ساپینتو برای ستاره استقلال!

ریکاردو ساپینتو با انتشار متنی در صفحه شخصی اش رسما از استقلال خاحافظی کرد و این بدین معنی است، در فصل جدید مربی جدیدی هدایت تیم استقلال را برعهده می‌گیرد.
تصویر شیرینی جدایی ساپینتو برای ستاره استقلال!

به گزارش سایت خبری پرسون، فردای از دست دادن جام قهرمانی حذفی ابوالفضل جلالی با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرد. آن روزها صحبت از این بود که باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو است. حتی حجت کریمی در برنامه فوتبال برتر مدعی شد که پیشنهاد جدیدی به ریکاردو ساپینتو داده است و مایل است بر اساس مفادی که در قرارداد وجود داشته آنرا تمدید کند. از ابتدا هم قابل پیش بینی بود، در صورت ادامه حضور ریکاردو ساپینتو از استقلال ابوالفضل جلالی اردوی تیم را ترک کند اما پیش بینی می‌شد این جابجایی با نظر باشگاه انجام شود. به هر صورت بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها او با استناد که بندهایی که در قراردادش وجود داشت، با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد و حالا باید منتظر ماند و دید، در حالی که جدایی ریکاردو ساپینتو از جمع آبی پوشان قطعی شده او راضی به بازگشت به اردوی تیم می‌شود یا خیر.

از آنجایی که ابوالفضل جلالی قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده، برای حضور دوباره در جمع آبی‌ها باید، قرارداد تازه ای را با باشگاه امضاء کند. در حالی که حجت کریمی از تلاش‌های خود برای مذاکره جدید با این بازیکن برای همکاری دوباره خبر داد، علی امیری یکی از معاونین باشگاه گفت: «ما ۴۸ ساعت به ابوالفضل جلالی فرصت دادیم که پیرامون فسخ قرارداد خود به ما توضیح دهد. فسخ قرارداد او از نظر ما غیر قانونی است. در غیر اینصورت به کمیته وضعیت شکایت می‌کنیم.»

مدافع چپ پای استقلال فعلا نشستی با حجت کریمی نداشته و در مورد فسخ قرارداد خود هم توضیحی نداده است. جوان ترین بازیکن تیم ملی در جام جهانی امیدوار بود، بعد از بازگشت از جام جهانی تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی استقلال شود اما در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت نشست و جعفر سلمانی به جای او بازی کرد. این نیمکت نشینی اینقدر برای او سنگین بود که بلافاصله بعد از پایان بازی‌های حذفی بدون اینکه متوجه ادامه حضور ریکاردو ساپینتو یا قطع همکاری باشگاه استقلال با وی شود، با مراجعه به سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد و حالا برای حضور دوباره در جمع آبی‌ها باید قرارداد جدید امضاء کند. بدون شک سرمربی جدید استقلال نقش اثرگذاری در تصمیم گیری آتی ابوالفضل جلالی خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

488724