خودخواهی خطیر و نکونام دردسر ساز شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، بیان کرد:‌ رفتار سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال، همراه با خودخواهی می باشد و آنها باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر هواداران باشند.
تصویر خودخواهی خطیر و نکونام دردسر ساز شد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد خرمگاه در حاشیه مراسم تقدیر از کاپیتان‌های ادوار گذشته استقلال، اظهار داشت: این دعوت را کمال افتخار قبول کردم. چون دوست داشتم همبازی‌های قبلی خودم را ببینیم و دیداری تازه کنم.

وی در خصوص دربی پایتخت، گفت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را داشته است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و از لحاظ فنی هم نمایش مناسبی دارند. امیدوارم در بازی حاشیه نداشته باشیم و دیدار قشنگی را ببینیم.

پیشکسوت استقلال در مورد تنش‌هایی اخیر استقلال، یادآور شد: رفتار سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال، همراه با خودخواهی است و آنها باید اختلافات را کنار گذاشته و به فکر هواداران باشند. الان تیم صدر جدول است و باید این موضوع‌ها تمام شود.

خرمگاه درباره بازیکنان خارجی‌ استقلال و پرسپولیس، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها، دو تیم بازیکنان خارجی باکیفیتی جذب کرده‌اند. امیدواریم این نفرات در ادامه لیگ بتوانند به تیم‌ها کمک کرده تا سطح مسابقات لیگ نیز بالاتر برود.

وی در خصوص خاطره‌اش از دربی، خاطرنشان کرد: سال ۷۴ و در اولین دربی‌ام، توانستیم ۳ بر یک برنده شویم که آن بازی را هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

گفتنی است دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس تا این لحظه و طبق برنامه از پیش تعیین شده روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه و از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد. استقلال از ۱۹ بازی خود با ۴۲ امتیاز در صدر است و پرسپولیس نیز با ۳۹ امتیاز در رده دوم جای دارد.

منبع: ایرنا

613481