ارائه خدمات آزمایشگاهی به هنرمندان دارای هنرکارت

مدیر عامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) از ارائه خدمات و تسهیلات جدید این شرکت و صندوق اعتباری هنر به اعضای این مجموعه خبر داد.
تصویر ارائه خدمات آزمایشگاهی به هنرمندان دارای هنرکارت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، حیدر مرادی ضمن اشاره به تأکید مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر ارائه خدمات متنوع به ویژه در زمینه درمان و پزشکی به اعضای صندوق در قالب هنرکارت، اظهار داشت: هنرکارت پیش از هر چیز، یک کارت شناسایی و هویتی برای هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر است. اما یکی از ویژگی‌های هنرکارت، چندمنظوره بودن آن است که قابلیت ارائه انواع خدمات را به اعضای تحت پوشش دارد. براین اساس جلسات متعدد با مجموعه‌های خدمات محور در این خصوص برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت سلامت اهالی فرهنگ و هنر تصریح کرد: با هدف تسهیل دسترسی هنرمندان گرامی به خدمات پزشکی و آزمایشگاهی، صرفه جویی در زمان و هزینه و جلوگیری از انتقال بیماری، طی قراردادی، آزمایشگاه را به خانه هنرمند آورده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر این خدمات در دو بخش ارائه می‌شود. بخش اول ارائه مشاوره پزشکی و نسخه آزمایشگاهی رایگان برای تمام هنرمندان عضو هنرکارت در سراسر کشور است و در بخش دوم هنرمندان تهران و البرز از خدمات تست آزمایشگاهی در محل مورد نظر خود برخوردار می‌شوند که در صورت استقبال اعضاء در فاز بعدی هنرمندان استان‌های خراسان، اصفهان، آذربایجان شرقی و لرستان نیز برای ارائه خدمات در محل به این طرح اضافه خواهند شد.

مرادی با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته درخصوص انتخاب شرکت‌های دارای ظرفیت بالا و در عین حال به‌روز برای ارائه خدمات پزشکی بهینه به هنرمندان و اعضاء، گفت: در این راستا، مجموعه‌ای انتخاب شد که توانسته است با بکارگیری فناوری روز آزمایشگاهی و همکاری پزشکان حاذق و ابزار آزمایشگاهی دقیق، خدمات آزمایشگاهی مانند آزمایش خون، انواع چکاپ بانوان و آقایان از جمله تست HPV، پاپ اسمیر، بارداری، سرطان خون و … را با مراجعه به محل زندگی متقاضی، انجام دهد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دارندگان هنرکارت در استان‌های تهران و البرز که تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر هستند صرفاً با پرداخت فرانشیز و مبلغ ۵۰ هزار تومان هزینه نمونه گیری می‌توانند از خدمات آزمایشگاهی در منزل استفاده کنند. دیگر دارندگان هنرکارت نیز می‌توانند علاوه بر بهره مندی از مشاوره و نسخه رایگان، از خدمات آزمایشگاهی نیز بنا بر تعرفه وزارت بهداشت استفاده نمایند.

مرادی در خصوص نحوه استفاده از خدمات آزمایشگاهی گفت: متقاضیان از طریق تکمیل فرم درخواست مندرج در سایت هنرکارت، می‌توانند از این خدمات استفاده نمایند.

شرح نحوه ثبت نام و ارائه خدمات و دیگر توضیحات هم اکنون در سایت هنرکارت به نشانی honarcard. ir قابل مشاهده است.

490212