تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد

هنرمندان پیشکسوت متولدین خردادماه ظهر امروز طی آیینی در باغ زیبای تهران تجلیل شدند.
تصویر تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد خرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولدین خرداد ماه ظهر امروز در باغ زیبا برگزار شد. سیدعباس عظیمی در ابتدای این نشست هنرمندان را به بهبود وضعیت و امید در بین دوستان خود و دیگران ترغیب کرد.

وی اظهار داشت: قطعا مشکلات مالی و موضوعات دیگر هست اما چه فایده‌ای دارد که درد را منتشر کنیم. قطعا ما روی جوانان اثرگذار هستیم و بهتر است که به آنها امید بدهیم چراکه همه ما درجوانی سختی‌هایی را از سرگذرانده ایم.

داریوش ارجمند رئیس هیئت مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت نیز بیان کرد: بدقولی در مملکت ما طبیعی است. ما مملکتِ دوهزار سال تاریخ و دوساعت تأخیر هستیم. وعدهای آقای زاکانی شهردار تهران که به ما لطف دارند محقق نشد. وزیر قول داد پولی که وعده مالی آقای رئیس جمهور در ضیافت افطاری محقق شود که خبری نشد. دیگران هم قول دادند و زیرش زدند.

وی افزود: ما هنرمندان اما هیچ وقت زیر قولمان نزدیم که اگر می‌زدیم هنرمند نبودیم. ما وزیر را دوست داریم چون تلاش می‌کند و کار انجام می‌دهد اما خواهش داریم که به قولش عمل کند چون عمر نوح نداریم. نگران نباشید همه ما بالای هفتادسال هستیم و گله از کسی نداریم.

وی در مورد هجوم روز گذشته عده ای به دب وزارت ارشاد نیز گفت: اگر با چیزی مخالفیم باید اصولش را دنبال کنیم. همچنان که خود ما هم در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به مشکلاتی که هست از طریق قانون شکایت می‌کنیم و مدت‌ها برای چیزهایی که خواستیم از سمت‌ مجلس و وزیر و قانون دنبال خواسته مان بوده‌ایم.

در ادامه سپند امیر سلیمانی در کنار پدر و مادرش روی سن آمد به بهانه تقدیر از ۵۰سال زندگی مشترک‌ این زوج در سال‌روز ازدواج امیرالمؤمنین و فاطمه‌ زهرا.

سپند امیر سلیمانی در این مراسم شعری از حامد عسگری را خواند و گفت:

عشق بعضی وقتها از درد دوری بهتر است /بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است
توی قرآن خوانده ام... یعقوب یادم داده است/ دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است
نامه هایم چشمهایت را اذیت می کند/ درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است
چای دم کن... خسته ام از تلخی نسکافه ها / چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است
من سرم بر شانه ات ؟... یا تو سرت بر شانه ام؟.../فکر کن خانم اگر باشم چه جوری بهتر است ...؟

وی افزود: گاهی عاشق را نگاه میکنی که به‌ معشوق با افتخار نگاه می‌کند من در چنین خانه‌ای به دنیا آمدم و در این خانه و خانواده ، سنمان که بالاتر رفت احترام ها بیشتر شد، در خانه ما هم درگیری بوده اما با دلبری بوده است افتخار میکنم که فرزند این پدر و مادر هستم‌ و می‌گویم به جز دل‌دادگی هر مذهبی مشتی مزخرف است.

پس از آن عنایت بخشی روی صحنه آمد و سخنانی کوتاه مبنی بر اهمیت برگزاری کلاس تئاتر در شهرستان ها بیان کرد در ادامه بیژن بنفشه‌خواه و پدر و مادرش و سایر هنرمندان روی صحنه آمدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

490282