«ورزش و مردم» دوباره روی آنتن

از جمعه این هفته «ورزش و مردم» یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های ورزشی تلویزیون با اجرای پیمان یوسفی پخش خود را از سر می‌گیرد.

تصویر «ورزش و مردم» دوباره روی آنتن

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین بار برنامه «ورزش و مردم» در اسفندماه 1358 پخش شد و افراد زیادی در پخش این برنامه نقش داشتند و سرانجام پس از راه‌اندازی، یکشنبه شب‌ها روی آنتن شبکه یک رفت.

نام برنامه «ورزش و مردم» توسط کارگردان اصلی آن وارطان آنتانسیان انتخاب شد و در ابتدای تولید تا سال 1363، اجرای آن را مجید وارث برعهده داشت و از سال 1363 به بعد بهرام شفیع برای اجرا برگزیده شد که البته اجرای بهرام شفیع تا زمان درگذشتش ادامه یافت.

بعد از درگذشت بهرام شفیع، برنامه به پیمان یوسفی سپرده شد و با تصمیم‌گیری شبکه یک، زمان پخش این برنامه ورزشی قدیمی از یکشنبه شب‌ها به صبح‌های جمعه ساعت 12 انتقال پیدا کرد.

پیمان یوسفی تأکید کرد که سری جدید «ورزش و مردم» از جمعه این هفته با تغییر رویکرد و بُعد همگانی بیشتر به آنتن برخواهد گشت. در واقع مردم بیشتر خودشان را در این برنامه ببینند همان هدفی که همیشه این برنامه در طول این سال‌ها داشته است.

وی با اشاره به اینکه یک روز دیگر به باکسِ اصلی برنامه «ورزش و مردم» اضافه شد، گفت: جمعه‌ها این برنامه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رفت و از این هفته هم ساعت 12 تا 13:30 روی آنتن خواهد بود. اما سه‌شنبه‌ها هم روز دیگری است که به این برنامه اضافه خواهد شد. یعنی در واقع قبل از خبر 19:30، 30 دقیقه هم روز سه‌شنبه برنامه خواهیم داشت.

یوسفی در خصوص مطالبه‌گری از مشکلات موجود در ورزش کشور، افزود: این مطالبه‌گری را حفظ کرده‌ایم اما همه‌چیز در چارچوب و توجه به اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای؛ در خصوص چالش‌های فوتبال هم سعی می‌کنیم در «منهای فوتبال» برنامه، این مرجعیت و مطالبه‌گری را داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «ورزش و مردم» همیشه متفاوت‌تر و راهبردی‌تر پیش رفته و همین اصالت و درون‌مایه اصلی‌اش را حفظ خواهد کرد.

منبع: تسنیم

487741