درباره برنامه ورزشی «مثبت ورزش»

آرمین عابدینی تهیه کننده برنامه «مثبت ورزش» درباره این برنامه رویدادمحور تلویزیونی توضیح داد.
تصویر درباره برنامه ورزشی «مثبت ورزش»

به گزارش سایت خبری پرسون، آرمین عابدینی تهیه کننده برنامه های ورزشی تلویزیون درباره برنامه «مثبت ورزش» که همزمان با برگزاری مسابقه های ورزشی داخلی و خارجی، این رویدادها را در شبکه ورزش تلویزیون پوشش می دهد، عنوان کرد: «مثبت ورزش» شامل آیتم های متعددی است که بستگی به مسابقه ها و رشته های ورزشی دارد مثلا در مسابقه هایی چون کشتی، کشتی گیران و مربیان، مکانی که در آن مسابقات برگزار می شود و حریف ها به صورت انفرادی معرفی و بررسی می شوند. «مثبت ورزش» با حضور گزارشگر، مجری و کارشناسان معروف این رشته به صورت زنده مسابقات را پوشش می دهد.

وی درباره همکاری با فدراسیون ها اظهار کرد: هماهنگی برخی مهمانان از سوی فدراسیون صورت می گیرد و همکاری به عمل آمده از سوی فدراسیون ها در حال حاضر خوب است. ما با مسئولان فدراسیون صحبت می کنیم و آن ها خودشان کارشناسان را به ما معرفی می کنند تا از دانسته هایشان و تجربه هایی که دارند، استفاده کنیم.

این تهیه کننده درباره جدیدترین مسابقه ای که این برنامه آن را پوشش می دهد، گفت: مسابقات جام جهانی کشتی آزاد طی دو روز ۱۹ و ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱ در آیووا آمریکا برگزار خواهد شد و «مثبت ورزش» به گزارش، تحلیل و پوشش این مسابقه ها می پردازد.

عابدینی درباره مسابقه هایی که پیش تر نیز آن ها را پخش کرده است. عنوان کرد: پخش مسابقه های تنیس ایتالیا، فوتسال، هندبال، کشتی قهرمانی جهان، کشتی زیر ۲۳ سال، وزنه برداری، بسکتبال ان بی ای و حتی قهرمانی جهان تکواندو که برای اولین بار از شبکه ورزش پخش می شد، اتفاق افتاد.

وی درباره خرید حق پخش مسابقه ها و یا اعزام گزارشگر گفت: ما کانالی داریم که توسط او می توان حق پخش مسابقه ها را که هزینه گزافی برای سازمان دارند به صورت اینترنتی بگیریم و پخش کنیم.

تهیه کننده ویژه برنامه «جام در جام» تصریح کرد: «مثبت ورزش» برنامه ای رویدادمحور است و به مسابقه های کل جهان به صورت زنده می پردازد. این برنامه به تناسب رشته ورزشی و مسابقه ها، مجریان و گزارشگران و کارشناسان متفاوتی دارد.

عابدینی در پایان گفت: همچنین استفاده از فناوری ارتباط زنده اینترنتی که قابلیت ارتباط زنده تصویری را می دهد در قالب برنامه «مثبت ورزش»، گام مثبت و ارزنده ای است که در شبکه ورزش سیما شکل گرفته است.

برنامه «مثبت ورزش» حدود سه است که به تهیه کنندگی آرمین عابدینی به پخش و تحلیل رویدادهای ورزشی جهان در شبکه ورزش می پردازد.

منبع: صبا

440863