راه‌اندازی صرافی توسط غول‌های وال استریت به نفع این رمزارز تمام شد

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین کش (BCH) در چهار روز گذشته و پس از اینکه صرافی EDX Markets این رمزارز را در کنار بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) لیست کرد، بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.
تصویر راه‌اندازی صرافی توسط غول‌های وال استریت به نفع این رمزارز تمام شد

به گزارش سایت خبری پرسون و بر اساس داده‌های منتشرشده توسط شرکت تحلیلی Santiment، بیت کوین کش (BCH) از زمان راه‌اندازی صرافی رمزارزی جدید EDX Markets با حمایت شرکت‌های بزرگی همچون فیدلیتی (Fidelity)، سیتادل سکیوریتیز (Citadel Securities)، چارلز شواب (Charles Schwab) و غیره، بزرگ‌ترین ذینفع بوده است.

داده‌های Santiment همچنین نشان می‌دهند که با کمک EDX Markets، بیت کوین کش به بالاترین میزان بحث در شبکه‌های اجتماعی در ۳ سال گذشته دست یافته و حجم معاملات آن هم به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

علاوه بر این، ارزش بازار بیت کوین کش که در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲۰۱ دلار (بیش از ۱۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته) معامله می‌شود، به نزدیکی ۴ میلیارد دلار رسیده و این ارز دیجیتال دوباره توانسته به جمع ۲۰ رمزارز بزرگ بازار بپیوندد.

پس از آنکه قیمت بیت کوین به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال راه‌اندازی ETF اسپات آن در ایالات متحده افزایش یافت، سایر ارزهای دیجیتال نیز شاهد رشد قیمتی قابل‌توجهی بودند که در بین آنها، نام فورک‌های بیت کوین و اتریوم هم به چشم می‌خورد. در همین راستا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین اس وی (BSV) و اتریوم کلاسیک (ETC) در یک هفته گذشته به ترتیب ۴۳ و ۲۲ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، هاوینگ بعدی بیت کوین کش که برای ۶ آوریل ۲۰۲۴ یا حدود آن برنامه‌ریزی شده، نیز یکی دیگر از کاتالیزورهای صعودی قیمت این رمزارز به شمار می‌رود. طی این رویداد هاوینگ، پاداش استخراج بیت کوین کش از ۶٫۲۵ BCH به ۳٫۱۲۵ BCH کاهش خواهد یافت.

منبع: رمزارز نیوز

490861