معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه فراتر

شبکه فراتر به عنوان شبکه پیشران رسانه ملی با کیفیت 4K و فناوری HDR و WCG نوروز برنامه‌هایی را برای پخش در نظر دارد.
تصویر معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه فراتر

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امسال، شبکه فراتر که با رویکرد تفریحی و سرگرمی به عنوان کانال در مجموعه شبکه نسیم قرار دارد با نزدیک شدن به سال نو، چیدمان جدول پخش خود را به کلی تغییر داده و برنامه‌های متنوعی به آن افزوده است. پخش اصلی برنامه‌های این شبکه از ساعت ۱۶:۳۰ هر روز آغاز شده و تا نیمه شب ادامه دارد.

مسابقه تلویزیونی «کودک شو» که از روز میلاد صاحب‌الزمان (عج) روی آنتن شبکه فراتر رفته و قرار است روزهای آخر هفته از قاب این شبکه میهمان خانه‌های مخاطبانش شود، در ایام نوروز تا روز سیزدهم هرشب در ساعت ۱۹:۰۰ پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعات ۱:۰۰ بامداد و ۸:۰۰ صبح روز بعد خواهد بود. این برنامه یک کلاکت ویژه برای تحویل سال ۱۴۰۲ تدارک دیده که در روز دوشنبه ۲۹ اسفند، همزمان با شبکه نسیم پخش خواهد شد.

پخش یک فیلم سینمایی جدید که قبلاً از قاب شبکه فراتر پخش نشده در ساعت ۲۲:۰۰ هرشب، هیجان نوروز را بیشتر می‌کند. ساعت بازپخش فیلم‌های سینمایی نسبت به قبل تغییر کرده و اولین تکرار آنها روز بعد در ساعت ۱۰:۰۰ صبح و بازپخش دوم آن، دو روز بعد در ساعت ۲:۳۰ بامداد خواهد بود و دیگر در ساعت ۱۴:۳۰ بازپخش فیلم سینمایی نخواهیم داشت.

مرد مورچه‌ای، پویانمایی دنیای عجیب، فینچ، چشمان مار، آشوب متحرک، نابخشودنی و ۸ فیلم جذاب دیگر عناوینی هستند که قرار است در این شب‌های بهاری مهمان خانه‌های شما شوند.

افزوده شدن ریل جدید سریال به آنتن شبکه فراتر، از دیگر اقدامات جدید این شبکه است. از روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه تا روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ در ساعت ۲۰:۳۰ قسمت‌های جدید سریال تلویزیونی پخش خواهد شد. اولین سریالی که شبکه فراتر اقدام به پخش آن خواهد کرد فصل اول سریال خارجی و ۱۰ قسمتی «گمشده در فضا» خواهد بود که یک درام ماجراجویی و تخیلی فضایی محصول ۲۰۱۸ نتفلیکس است. داستان آن درباره خانواده رابینسون است که در حال عزیمت به سوی یکی از سکونتگاه‌های فضایی است و در مسیر خود با بحرانی پیش‌بینی نشده روبرو شده و در نهایت سر از سیاره‌ای ناشناخته درمی‌آورند. پس از آن از روز نهم فروردین ماه، فصل اول سریال ۸ قسمتی «مندلورین» مهمان خانه‌های شما می‌شود که تا روز سیزدهم فروردین در همین ساعت پخش می‌شود. تکرار آن روز بعد در ساعت ۶:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است از روز ۱۴ فروردین، پخش اصلی این ریل، فقط در روزهای شنبه تا سه‌شنبه خواهد بود که زمان آن متعاقباً اعلام می‌گردد و در ایام پایانی هفته، قسمت‌های مختلف سریال، بازپخش می‌شوند.

فصل پنجم مجموعه مستند «ایرانگرد» که به تازگی تولید آن به پایان رسیده و در مراحل آماده‌سازی HDR است، از روز بیست و هشتم اسفند در ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه فراتر قرار خواهد گرفت. تکرار این مجموعه‌ی مستند زیبا، روز بعد در ساعت ۵:۰۰ صبح و ۱۳:۳۰ خواهد بود.

مجموعه گفت‌وگو محور «قندون» در ساعت ۲۱:۳۰ قرار است دلنشینی این شب‌های بهاری را با شیرینی زبان و ادبیات فارسی در هم آمیزد و لذت آن را دو چندان کند. این برنامه در ساعت ۹:۳۰ صبح روز بعد و ۱۶:۰۰ بازپخش می‌شود.

مجموعه‌های مستند حیات وحش خارجی در ساعت ۱۶:۴۵ پخش می‌شوند که از روز یکشنبه با مجموعه زیبا و ۶ قسمتی «به زمین خوش آمدید» آغاز شده و پس از آن از شنبه پنجم فروردین فصل اول مجموعه زیبا و ۸ قسمتی «زاده‌های حیات وحش» زینت‌بخش خانه‌های شما خواهند بود. ساعات بازپخش مستند حیات وحش، ۰:۱۵، ۶:۰۰ و ۱۲:۵۰ روز بعد خواهد بود.

مجموعه‌های پویانمایی ایرانی برای کودکان عزیز ایرانی هر روز از شبکه فراتر پخش می‌شود. کودکان دلبندمان می‌توانند روز خود را با مجموعه «من و نیکا» به تهیه‌کنندگی «محمدمهدی مشکوری» در ساعت ۷:۵۰ آغاز کرده و در ساعت ۱۲:۳۵ هر روز ظهر شاهد فصل دوم مجموعه «چیا» به تهیه‌کنندگی «امیر سحرخیز» باشند. همچنین در ساعت ۱۶:۳۰ می‌توانند مجموعه «دنیای آبی» به کارگردانی «مهدی خرمیان» را که از تولیدات مرکز پویانمایی صبا است از قاب این شبکه تماشا کنند.

شبکه فراتر، هم از طریق ماهواره بدر ۵ با موقعیت ۲۶ درجه شرقی و فرکانس ۱۲۳۲۲ عمودی و هم به صورت زمینی در تمامی ۳۱ استان با ۴۲ ایستگاه فرستنده تلویزیونی از طریق زمینی با گیرنده‌های 4K قابل دریافت است.

مخاطبین شبکه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از زمان پخش برنامه‌ها و تکرار آنها به پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی IRIBUHD.IR و جدول پخش شبکه مراجعه نموده و یا از طریق EPG شبکه از زمان دقیق پخش برنامه‌ها مطلع شوند. ما را در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی با شناسه @IRIBUHD دنبال کنید.

467641