آماده‌سازی «زندگی پس از زندگی» برای رمضان

عباس موزون مجری و تهیه‌کننده «زندگی پس از زندگی» خبر از آماده سازی این برنامه برای ماه رمضان ۱۴۰۲ داد.
تصویر آماده‌سازی «زندگی پس از زندگی» برای رمضان

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس موزون مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» امروز صبح ۲۷ اسفندماه با حضور در شبکه خبر از آماده‌سازی این فصل از برنامه سخن گفت و درباره سوژه خاص این فصل بیان کرد: ما هر سال غافلگیر هستیم که خاص‌ترین سوژه کدام است. از نظر ما ممکن است پنج نفر خاص باشند از نظر مخاطب پنج نفر دیگر اما معمولاً برخی هم این میان مشترک هستند.

موزون در این برنامه عنوان کرد: امسال ناخواسته مرحله ضبط و تدوین موازی شد و هنوز ضبط برنامه هم ادامه دارد.

وی با اشاره به سوژه‌های فصل جدید برنامه و اینکه اینها اتفاقی هستند یا انتخابی بیان کرد: پیدا شدن این سوژه‌ها کاملاً اتفاقی است اینها اتفاق افتاده و تجربه‌ای رخ داده است. برخی هم این افراد را معرفی می‌کنند و ما از میان همه اینها بررسی می‌کنیم که تجربه به چه شکل بوده است. ما دنبال زندگی هستیم اینکه چطور باید زندگی کرد و مواردی را که پس از صحت‌سنجی برای زندگی آموزنده باشد انتخاب می‌کنیم.

موزون درباره دعوت از عده‌ای که تمایلی برای حضور در برنامه نداشته است بیان کرد: یکی از این بزرگواران آنقدر مقاومت کرد تا به رحمت خدا رفت و بسیار سوژه عجیبی بود. فردی بود که حق ده‌ها خانواده را خورده بود، مجموعه‌ای را به شکل غیرمنصفانه از آن خود کرده بود و بعد تعطیل کرده بود و خانواده‌ها بی کار شده بودند. در تجربه‌ای که داشت نتیجه کارش را دیده بود و باعث شده بود هرچه را که دارد بفروشد و با خانواده‌ها تسویه کند. به تنهایی می‌توانست ۷۰ قسمت برنامه باشد اما متاسفانه راضی نشد.

وی اضافه کرد: سوژه‌های دیگری هم داشته‌ام که سه مورد هستند و هر یک به طریقی معلق مانده است و اگر فصل پنجم در کار باشد می‌تواند به آن فصل برسد اما دیگرانی هم در فصل چهار داریم که هر یک نکات عجیب و غریبی دارند.

وی همچنین درباره رضایت و آمار مخاطبان این برنامه که سال گذشته بیشترین رضایت را در برداشت بیان کرد: خدا را شکر بیشترین بیننده را در دو سال گذشته و بیشترین رضایت را در سیما کسب کرده است یک بار بیشتر از ۹۳ درصد و یک بار بیشتر از ۹۴ درصد که طبق آنچه اعلام شده است رکورد رضایتمندی را شکسته است.

منبع: مهر

467965