حکم رتبه‌بندی بیش از ۱۰ هزار معلم این استان صادر شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: تاکنون حکم رتبه بندی ۱۰ هزار و ۴۱۸ نفر از فرهنگیان استان صادر شده است و احکام سایر فرهنگیان نیز بزودی صادر خواهد شد.
تصویر حکم رتبه‌بندی بیش از ۱۰ هزار معلم این استان صادر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، منوچهر مخدومی گفت: از این تعداد حکم صادر شده، ۴۹۳ نفر از فرهنگیان در رتبه آموزشیار معلم، ۲ هزار و ۲۴۲ نفر مربی معلم، ۶ هزار و ۸۲۵ نفر استادیار معلم، ۸۳۰ نفر دانشیار معلم و ۲۸ نفر در رتبه استاد معلم قرار گرفته اند.

وی افزود: احکام همکاران دیگر نیز بنا به اعلام وزارت آموزش و پرورش باید تا پایان امروز ۱۲ اسفند صادر و حقوق ماه اسفند با احکام جدید انجام شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان در ادامه به آمار پرونده‌های تایید شده در مراحل مختلف رتبه بندی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۸۴۸ نفر از فرهنگیان کردستان مستندات خود را در سامانه رتبه بندی بارگذاری کرده اند.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار و ۶۲۸ پرونده بارگذاری شده توسط مدیر، ۱۸ هزار و ۶۱۹ پرونده در امور اداری، ۲۰ هزار و ۲۶ پرونده در حراست و ۲۱ هزار و ۹۴۰ پرونده توسط گزینش مورد تایید قرار گرفته است.

مخدومی همچنین به وضعیت تایید ضوابط ابلاغ پرسنل در استان اشاره کرد و گفت: کردستان در زمینه صدور ابلاغ موظف رتبه ۹ را در بین استان‌های کشور دارد و ۹۷.۴۷ درصد این ابلاغ‌ها تایید ضوابط شده است.

منبع: ایرنا

465712