کنسرت متفاوت «رضا بهرام» در جشنواره موسیقی فجر

شب گذشته رضا بهرام در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

تصویر کنسرت متفاوت «رضا بهرام» در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، رضا بهرام سال هاست که برای مخاطبان موسیقی نامی آشناست. آن قدر آشنا که حضور او در لیست خوانندگان جشنواره امسال به یک اتفاق و کنجکاوی خوب تبدیل شده بود.
نخستین مورد عجیب در مورد کنسرت این خواننده آن بود که وی بدون موزیک به روی سن آمد. پس از آن که اعضای گروه به روی سن رفتند وی خیلی آرام وارد شد و هیچ کس متوجه این حضور نشد تا اینکه نور به روی صورت او انداخته شد و مخاطبان تازه آنجا بود که متوجه شدند خواننده محبوب آنها به روی سن آمده است.

این تنها مرتبه جشنواره امسال بود که خواننده بدون موسیقی چنین افتتاحیه ای را رقم میزد، بهرام در ادامه نخواند و ترجیح داد تا اجرای خود را با حرف آغاز کند او در همان ابتدا گفت من برخلاف اجراهای دیگه خواستم خیلی بی سروصدا بیام آن هم به حرمت پدر و مادرهای این سرزمین.

او سپس اجراهای خود را آغاز کرد که از قضا آهنگ شادی هم نبود و این ریتم تا چند لحظه ای ادامه داشت. در همین هنگام هم بود که با لحن نسبتا تندی گفت نور توی صورت من را کم کنید.

این مدل اجرا و این شکل ادبیات قطعا آن چیزی نبود که طرفداران این خواننده از وی انتظار داشتند به همین دلیل در اثنای کنسرت نسبت به این مدل اجرا اعتراض هایی از گوشه و کنار شنیده میشد، که از وی درخواست آهنگ شاد میکردند.

در اجرای این آهنگ بر روی تلویزیون پشت سر خواننده تصاویر تیره ای از شمع در حال سوختن نمایش داده شد که عجیب بود.

یکی از نکات عجیب کنسرت بهرام در شب گذشته این بود که او اصلا از هوادارانش نمی پرسید که چه بخوانم یا در برابر اظهار لطف آنها هیچ عکس العملی نشان نمی داد و فقط میخواند.

او همچنین قصد داشت تا یک رکورد جالب نیز از خود به نمایش بگذارد و اجرای خود را در ۵۰ دقیقه به پایان برساند، اما وقتی گفت که ما وقت مان تمام شده حضار جیغ بلندی کشیدند و با «نرو» از وی خواستند تا یک آهنگ درخواستی را اجرا کند. او هم پس از لحظاتی قبول کرد تا از میان آهنگ های اجرا شده آن شب یکی را دوباره خوانی کند.

این آهنگ به نظرخواهی گذاشته شد و در نهایت آهنگ کاش انتخاب شد تا بدین ترتیب رضا بهرام مجبور شود که یک آهنگ شاد اجرا کند.

همین یک آهنگ شاد به اندازه ای مخاطبان را بر سر ذوق آورد که گویی جان دوباره ای گرفته اند و از هر روشی برای تخلیه هیجان خود استفاده میکردند.

بهرام در این اجرا آهنگ هایی چون شبهای بعد از تو بیمار آرامشی، دارم، هیچ از عشق بگو آتش، عاشقی ممنوع، آدم سابق دیوانه عاشقم و کاش را خواند.

قطعا انتظار از این خواننده با تجربه بیشتر از این مدل اجرا بود، بعد از پایان اجرا در راهروی خروجی و در گفت وگوی مخاطبان خطاب به خواننده شنیده می شد که شما به عنوان یک چهره معروف اجتماعی میتوانی ما را از غم و ناراحتی در بیاوری نه اینکه با آهنگ های غمگین اندوهمان را بیشتر کنی.

بخش پاپ جشنواره سی و هشتم فجر که برای امسال پذیرای ۱۲ خواننده طی ۶ روز بود با این اجرا به پایان رسید تا انتظارها از اجرای رضا بهرام آورده نشود.

منبع: ایرنا

464227