جشنواره موسیقی فجر کی برگزار می شود؟

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار می شود.

تصویر جشنواره موسیقی فجر کی برگزار می شود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضا و جمع‌بندی نهایی چارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره در بخش‌های مختلف آن برگزار شد.

در این جلسه محمد اله یاری مدیر کل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، رضا مهدوی دبیر جشنواره، کامبیز روشن روان یکی از مشاوران دبیر جشنواره، شاهین فرهت، سیدمحمد میرزمانی، هادی آرزم و محمدعلی مرآتی اعضای شورا و امیرعباس ستایشگر مدیرعامل انجمن موسیقی ایران حضور داشتند.

در ششمین و آخرین جلسه شورای سیاستگذاری سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر ضمن تعیین چارچوب‌های اصلی و خط مشی جشنواره، فراخوان بخش رقابتی و غیررقابتی نهایی و بخش‌های مختلف جشنواره، زمان برگزاری (۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه امسال) و تقویم جشنواره برای اجرایی شدن مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

منبع: برنا

509333